BucketList 1 Skrevet 28. November, 2018 Findes der er en domina i Danmark (helst Københavnsområdet, men ikke så afgørende), der er rigtig dygtig til japansk rebbondage? Altså sådan rigtig god til det og ikke "bare i stand til at binde nogle knuder". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max-sex 6 Skrevet 28. November, 2018 Prøv i kinbaku lounge i Valby 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BucketList 1 Skrevet 28. November, 2018 Jeg leder i denne omgang efter et sted hvor man kan betale sig fra det og ikke skal deltage i et community. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walter the Licker 266 Skrevet 28. November, 2018 Har hørt at Madame Sascha har en passion for rebbondage... http://madamesascha.com 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 28. November, 2018 Hvis afstanden ikke betyder noget kan jeg anbefale Madame M på Fyn, Gå ind på annnoncelight og søg på Madame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 540 Skrevet 28. November, 2018 Du kan roligt lade dig binde af Madame Sascha i københavn - Rigtigt god fornøjelse:-) God dag ønskes Madame Elisabeht www.Madame-elisabeht.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 28. November, 2018 https://annoncelight.dk/showad/264238 måske denne skønne dame.. Har ikke selv været der !!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 28. November, 2018 Japansk bondage er der ikke mange der mestre til fulde i DK Det er jo ikke som alm bondage med et par tilfældige knuder hist og pist Så vil også anbefale den kære Madame Sascha i Kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BucketList 1 Skrevet 1. December, 2018 Tusind tak for jeres hjælp. Jeg har lavet en aftale hos Madame Sascha og ser meget frem til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 11. December, 2018 BucketList skrev, den 1/12/2018 at 19:02: Tusind tak for jeres hjælp. Jeg har lavet en aftale hos Madame Sascha og ser meget frem til det. Det lyder spændende. Lægger du en lille historie op efter besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg