Hop til indhold
bambam

Katja-Aarhs

Recommended Posts

Hej,

Billedet af Katja kan snyde. Selvfølgelig alt afhængigt af hvad der forventes. Har besøgt hende i private omgivelser i det nordlige Århus. Der er tale om en kvinde på ca. 40-45 år med vietnamesisk udseende hvilket jeg ikke umiddelbart havde forventet, da jeg læste annoncen. Hun er sød, venlig og slank. Alderen har dog sat sine spor på kroppen - og ikke mindst brysterne. Hun giver en ok omgang superfransk, og selve akten var der sådan set heller ikke noget at udsætte på. Alt i alt en middel oplevelse, men efter min opfattelse ikke pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Billedet af Katja kan snyde. Selvfølgelig alt afhængigt af hvad der forventes. Har besøgt hende i private omgivelser i det nordlige Århus. Der er tale om en kvinde på ca. 40-45 år med vietnamesisk udseende hvilket jeg ikke umiddelbart havde forventet, da jeg læste annoncen. Hun er sød, venlig og slank. Alderen har dog sat sine spor på kroppen - og ikke mindst brysterne. Hun giver en ok omgang superfransk, og selve akten var der sådan set heller ikke noget at udsætte på. Alt i alt en middel oplevelse, men efter min opfattelse ikke pengene værd.

Takker for info :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tale om en kvinde på ca. 40-45 år med vietnamesisk udseende hvilket jeg ikke umiddelbart havde forventet, da jeg læste annoncen.

Jeg har også besøgt Katja for nogle måneder siden. Hun er ikke asiat, men nok nærmere halvt eller helt grønlænder. Men ganske køn at kigge på, synes jeg. Og jeg vil skyde hende til at være 37 +/- et par år.

Ellers var det et ret almindeligt besøg. Hun gav fransk uden, som var virkelig godt og alt i alt var den halve time til 4 ud af 5 stjerner, synes jeg.

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil gentage besøget, da man jo skal opleve noget nyt her i livet. Men det kan godt være jeg tager et besøg mere engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...