Hop til indhold
Rud

KBH JOHANA LATINA NINPHOMAN, sexy and horny 24 hours

Recommended Posts

Sikke et dårligt valg jeg tog i går. Havde lyst til store bryster og anal og valget faldt desværre på hende her. Det er tæt på at det er det dårligste besøg jeg nogensiden har haft. Vi aftale "full service" for 1000 kr og 45 min. Gud bedre det, hun gjorde intet og hun forstår ikke et ord engelsk så jeg kneppede hende bare i fissen lidt og efterfølgende fik jeg lige pikken lidt op i røven på hende men hun flyttede sig hele tiden. Så hold Jer væk, hun er ikke en krone værd.    

 

https://annoncelight.dk/showad/253469

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har måske været uheldig. Syns tit det går galt når man hører om nogen som har bestilt anal og hele pivtøjet.

Men jeg har også besøgt hende......og hun levede fuld op til mine forventninger i en omgang fræk dansk i forskellige stillinger. Hun har en seriøs lækker røv og virkede bestemt sød og imødekommende fra først til sidst. Men man skal ikke vælge hende for brysternes skyld.....ikke specielt store og hjulpet.

Hun får alligevel min anbefaling hvis man "bare" vil ha' en gang fræk dansk, og syns iøvrigt hun var alle pengene værd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som hovedregel skal man holde sig fra piger der reklamerer med døgnåbent, og har ubehjælpeligt sprog i profilerne (ninphoman?). Hvem fanden har lyst til at stå til rådighed 24/7?? Det er desperate folk som ikke har styr på deres liv. Hvis man har noget kvalitet at byde på, skal man nok få kunder, selvom man stiller krav og rammer om sin gesjæft. 

Kig efter velskrevne annoncer med klare rammer, og ikke sådan noget knep-mig-nu-24-7-always-horny. Så får du bedre oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 4 timer siden:

Som hovedregel skal man holde sig fra piger der reklamerer med døgnåbent, og har ubehjælpeligt sprog i profilerne (ninphoman?). Hvem fanden har lyst til at stå til rådighed 24/7?? Det er desperate folk som ikke har styr på deres liv. Hvis man har noget kvalitet at byde på, skal man nok få kunder, selvom man stiller krav og rammer om sin gesjæft. 

Kig efter velskrevne annoncer med klare rammer, og ikke sådan noget knep-mig-nu-24-7-always-horny. Så får du bedre oplevelser.

Det er en gang seriøst vrøvl!! Selvfølgelig er ingen på 24/7, men der menes jo nok at der er mulighed for aftale hvis det ønskes. Det er jo nok også de færreste af os som er afsted om natten. Der er MASSER af piger som reklamerer med 24/7 og som leverer varen hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...