Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du ikke ønsker at få dårlig service, skal du ikke bruge tid på uerfarne kvinder , som  selv et medlem ikke kan løfte,  ønsker du ikke at blive afvist i sex, blande piger og kære forgæves  så kontakt Lady Rolex!  Nå,  ja det hedder hun selv. hun kommer fra Tallinn.
 Dette er ikke en pige, men en moden kvinde, som i princippet ikke forhindrer hende i at ligne en pige.  Og hun er ikke en af dem, der står på vejen eller har travlt med at bringe manden til orgasme.  Hun er virkelig elite i alle henseender.  Kommunikation med hende er en top-level perfekt engelsk. Gentleman
   Det er hvad alle hofterne kan klate.  Ikke billigt!  Ser utroligt simpelt ud!  Den ideelle figur, formerne er tynde og elegante, alle glatte og bløde til berøring, smukt hår, manicure-pedicure, hvide tænder, make-up, som en tv-stjerne!  Når du er lige ved at være tæt på hende, indså jeg pludselig, at jeg havde dårlige tøj og jeg spildte lidt penge for mig selv.  Forresten, trods sit fantastiske udseende, er Rolex ikke arrogant, eller en narcissistisk tæve.  Hun er utroligt rar at tale med, det er meget behageligt at tale med hende.
 Prisen, selvfølgelig, kan for denne dame være lidt høj for nogle, men hun gør alt køligt.  Jeg tog hende et par gange, og jeg besluttede at tage til hende igen.  Hendes sted er også super!  Samme som værtinde!  Hyggelig, stilfuld lejlighed renligt  Meget rent og smukt.  Jeg blev sendt til et brusebad og blev betjent som en konge.  Det er dyrt at tilbringe tid med en sådan smuk pige.  Ikke alle mennesker kan prale med at har sovet med en så luksuriøs elskerinde!  Men nu kan jeg!
Her Efter kan jeg sige, at Rolex er lige den mulighed der passer til alle!  er ikke uhøfligt, nægter ikke noget hun, er eksperimenterene.. Guys, jeg var i paradis!  Lidt dyrer. end jeg plejede at betale for sex, men kvalitativt er uforglemmeligt!  Og vigtigst af alt, næsten lyst til Rolex igen, giver nogle bonusser, gaver og hopper ikke som en skoldet ud af sengen når tiden er færdig.  Anden gang lod hun mig roligt komme til orgasme uden at betale for ekstra tid.  Hvad siger jeg til hende.. kvaliteten af hendes arbejde er mere vigtigt  for mig og  hendes præstationer.  En rigtig dame og lækker kvinde, omsorgsfuld, for kundetilfredshed,  Jeg fortryder ikke de brugte penge og for noget at huske senere, ville fortælle venner.  Om , Rolexs erfaring kan kun prøves , hun er glad for at dele sine færdigheder!
 Lejligheden er delt med en veminde en rødhåret Gabby, med hvem uforglemmelig LESBI SHOW, TRIPED SEX, GROUP SEX og for mange hbor BDSM-spil er arrangeret  perfekt 
 Nå, som de siger, hun er ikke en amatør.. Top professionel.. Alle pengende vær

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

? Ligner en google translate....txt...men et link kan da afklare meget herunder en anmeldelse fra en anden bruger..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i karlslunde i foråret, da hun hed Maya Mi. Sød, smilende pige, men ikke en særlig mindeværdig seance. 

Hun virker meget utroværdig med alle de navneskift og falske anmeldelser..

Redigeret af Walter the Licker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...