Hop til indhold
Jernrør

Lucy_26 i tarup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/265281

Så kom der nyt kød til tarup, og ja jeg kom da lige et smut forbi, hun er lige landet fra jylland af.

En sød og pæn pige åbner døren kun i før en bh hun byder mig inden for og der tager hun hurtig fat i mig og giver mig et par kys og jeg får mærket på den dejlige røv med det samme.

Hun er super på og er let at snakke med hun får en til at føle sig velkommen lige med det samme. Jeg smider tøj og vi står og kysser og hygger lidt hun kigger på min krop og laver lidt sjov med at jeg er ok bleg :rolleyes: hun siger jeg skal ligge mig over i sengen så hun kan give mig et bj. dejlig og frækt var det

Jeg smider hende rundt og giver hende en slikke tur og super liderlig blev hun, kørte stille og roligt en finger op og våd var hun og dejlig stram.

Hun stoppet mig for hun ville gerne mærke mig oppe i hende så hun smed gummi på jernet og gav sig til at ride mig en tur, vi startet stille og roligt ud så hun lige kunne komme igang, om i en doggy hvor jeg os skulle tag det stille og roligt og efter lidt tid fik jeg rigtig lov til at køre igennem, om i en missonær hvor der ikke gik lang tid før jeg kom, puha sikke en dejlig tur :)

 

super sød pige som er på fra man kommer ind af døren dejlig positiv og glad.

hun er her måske kun et par dage..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...