Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Pretty thai i Glostrup

Recommended Posts

Det er vist en helt alm. thai massage klinik, hvor der ikke er ekstra...   og bare for at være sikker, så snakker vi om hovedgaden 104

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Du kan sagtens få HJ og sikkert også blow job hvis du spørger efter det. Klinikken har en stor udskiftning af piger, så det er lidt tilfældigt hvordan massagen er og hvad man kan få udover massagen. Jeg har haft gode oplevelser og kedelige oplevelser - har dog aldrig prøvet af få blow job

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak gode brødre i guiden jeg tager en for os og skriver om det har allermest behov for massagen meen et blæs siger jeg aldrig nej til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg har været der, og massagen må beskrives som "gennemsnitlig" . Jeg har mødt et par af pigerne, og de deler ikke ligefrem ud af deres "alias" så der må jeg være svar skyldig . 

Pigerne har været "yngre" , og ganske slanke  og ihvertfald noget yngre end klientellet lidt længere ude af Hovedvejen ( i retning mod Albertslund ) . 

Stedet er pænt rent, og bryder man sig ikke om at blive lukket ind af hovedingangen på Hovedvejen så er der en mere diskret indgang via den store P-Plads på Højvangsvej ,  med indkørsel enten af Nørre Alle, eller Skolevej . 

https://www.google.dk/maps/place/Hovedvejen+104,+2600+Glostrup/@55.6665063,12.3962865,3a,75y,88.97h,84.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd9jSH_ONk6TNGNnElANQiQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x465250d2d1e0ee03:0x9bd8075fd0dcd87c!8m2!3d55.6662448!4d12.3996473

 

Priserne er lige så gennemsnitlige som massagen og har efter eget valg kun fået HJ som afslutning . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg tog så turen forbi Pretty Thai i dag . Jeg ville egentlig have været forbi Dokkun, men jeg vurderede at chancen for at blive spottet af en eller flere  mine kollegaer der kører som chauffører i området var lige stor nok, og hos Pretty kan man bedre parkere mere diskret . 

Tre piger var på vagt, jeg så kun de to af dem tydeligt, og et glimt af den sidste .  De var ganske smukke, omend en kende for sminkede , men det er åbenbart sådan thaikvinder foretrækker at se ud ? 

Der var en del forvirring om hvem der skulle stå for massagen : Hende jeg blev modtaget af, skulle det åbenbart ikke være, og så blev jeg spurgt om jeg kunne komme igen om en time ? 

Øehhh... Det havde jeg ikke lyst til, og jeg sagde jeg ville komme tilbage en anden dag . 

SÅ KUNNE HENDE DER MODTOG MIG PLUDSELIG GODT "EKSPEDERE" MIG

Hun var den kraftigste af trioen, men bestemt også den med det kønneste ansigt , buttet men en flot thaidame . 

Massagen var middelhård, ganske grundig faktisk, men hun gav mig ikke meget mulighed for at "pille rode og rage " .

Jeg fik den tid jeg havde betalt for, og det var faktisk okay, og lige hvad jeg trængte til . 

Jeg fik forhandlet mig "en hund" ned i pris,  men det gik ikke ud over tid eller kvalitet af massagen . 

Deres hjemmeside er flot, men billederne er ikke af nogen af dem jeg nogensinde har mødt på stedet . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Cogb skrev, den 27/11/2018 at 18:02:

Det er vist en helt alm. thai massage klinik, hvor der ikke er ekstra...   og bare for at være sikker, så snakker vi om hovedgaden 104

Du kan få hele paletten hos PrettyThai, og vælger man det lidt mere frække, kommer man ned i kælderværelset, så man ikke forstyrrer den "almindelige" massage.

Problemet er bare, at det som leveres lever slet slet ikke op til hvad man kunne forvente af den pris som de forlanger for det, så slutteligt er det nok bedst man bare forbliver i troen, at man ikke kan få ekstra der, for det er simpelthen ikke det værd.

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...