Hop til indhold
stein

Thaimassage i Fredericia

Recommended Posts

Godaften.

Nogen der kan fortælle om Thaipigerne på Nymarksvej i Fredericia? Trangen er kommet over mig, beliggenheden passer fint og de lyder søde i telefonen, men det med alder og thaipiger skal vist tages med både moms og inflation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et år siden kneppede jeg Jasmin hårdt i røven. Det var godt, men jeg er ikke sikker på, hvem der er der i dag. Tjek altid hvad de tager for det. Aftal pris før du kommer derhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et år siden kneppede jeg Jasmin hårdt i røven. Det var godt, men jeg er ikke sikker på, hvem der er der i dag. Tjek altid hvad de tager for det. Aftal pris før du kommer derhen.

man må sige du kommer godt fra start med dit sprog.

venlig hilsen

skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nymarksvej har jeg ikke prøvet at besøge..... men bjergegade+ fynsvej skal du lægge moms+inflation og en hulens masse afgifter, til både alder og vægt ;) Et af de få steder, hvor jeg simpelthen valgte at gå igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for meldingerne. Jeg er til møde i byen sidst i næste måned, og jeg vil ikke prøve på noget efter dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af mine kammerater siger, der skulle være relativ stor udskiftning på Nymarksvej, da nogle af pigerne er her, på turistvisum, eller hvad det nu hedder. Så det kan jo både være fugle og fisk hvad du møder der ;)

Borende x: Fredericia er generelt ikke den bedste by! Thorvejspigerne og Luna skal man vist holde sig fra..... falske billeder, og man ved aldrig hvem der er der!

men men hvis du kommer i bil, er der håb :)

http://massage.side6.dk/sexydiana

http://massage.side6.dk/denisa

2 piger, der vist skal være det samme sted. Hvidbjerg er et sommerhusområde 10-15 km udenfor fredericia. Har ikke selv haft glæden af at besøge dem. Men de har været der et stykke tid, og billederne ser ægte ud, hvilket jo almindeligvis er en lovende ting ;) color]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set på de to østeuropæiske yndigheder, men har ikke gjort alvor af besøg i Fredericia endnu. Men jeg kan mærke at det ikke skal vare lang tid, så jeg er da også meget interesseret i erfaringer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også set på de to østeuropæiske yndigheder, men har ikke gjort alvor af besøg i Fredericia endnu. Men jeg kan mærke at det ikke skal vare lang tid, så jeg er da også meget interesseret i erfaringer. :)

Ja beklager jeg kom til at kapre din tråd, med THAIMASSAGE i Fredericia Stein, men synes ikke umiddelbart, der er ok thaimassage steder i byen.... gælder for den sags skyld også Kolding ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hej

nogle friske beretninger fra Nymarksvej...???

regner med at skulle besøge dem om et par uger... ;)

og så kommer der en dugfrisk beretning, men det kunne være rart med lidt opdatering så man har lidt at glæde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...