Hop til indhold

Recommended Posts

Alessia: https://annoncelight.dk/showad/227406

Jeg besøgte Alessia i Støvring på Motel, og hvilken oplevelse.

VU smsede imens jeg var på vej, og jeg bad om 15 min og spurgte om hun kunne klæde sig ud som skolepige, det kunne hun sagtens. Jeg fik værelsesnummeret da jeg parkerede og bankede diskret på, hvorefter en mega lækker mørkhåret pige der var kønnere end billederne åbnede døren iført lille ternet nederdel, en top bundet under de lækre ungpige bryster, håret sat op og briller på, total som min fantasi.(til trods for jeg kun bad om 15 min.)

Jeg fik et bad og begyndte at kysse hende og mine hænder måtte røre overalt og hun kyssede igen, total gfe.

Hun kærtegnede min fik og hun var ikke berørings angst for at min pik strejfede missen, eller at mine hænder gjorde.

Hun tog kondom i munden og gav mig det på imens hun suttede min pik, og jeg kneppede hende med nederdel og hvide strømper på, total frækt og nærværende.

 

Pige 9/10

Sted 8/10 der er mange værelser hvor folk kan se fra

Service 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Big skrev, den 27/11/2018 at 06:04:

Alessia: https://annoncelight.dk/showad/227406

Jeg besøgte Alessia i Støvring på Motel, og hvilken oplevelse.

VU smsede imens jeg var på vej, og jeg bad om 15 min og spurgte om hun kunne klæde sig ud som skolepige, det kunne hun sagtens. Jeg fik værelsesnummeret da jeg parkerede og bankede diskret på, hvorefter en mega lækker mørkhåret pige der var kønnere end billederne åbnede døren iført lille ternet nederdel, en top bundet under de lækre ungpige bryster, håret sat op og briller på, total som min fantasi.(til trods for jeg kun bad om 15 min.)

Jeg fik et bad og begyndte at kysse hende og mine hænder måtte røre overalt og hun kyssede igen, total gfe.

Hun kærtegnede min fik og hun var ikke berørings angst for at min pik strejfede missen, eller at mine hænder gjorde.

Hun tog kondom i munden og gav mig det på imens hun suttede min pik, og jeg kneppede hende med nederdel og hvide strømper på, total frækt og nærværende.

 

Pige 9/10

Sted 8/10 der er mange værelser hvor folk kan se fra

Service 10/10

Hun holder til i Aalborg nu - og ja .... mums hun er sgu virkelig dejlig , fræk og naturlig og så de der små lækre faste ungpigebryster ....... gosh - må en tur derhen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af besøge hende.

Hun er yderst imødekommende og flink og rar snakke med. Hun er så absolut indlevende i alt fra modtagelse til selve jobbet. Hun er super smuk, billederne er vellignende men er faktisk pænere i virkeligheden. Hun har de mest fantastiske ungpige bryster man kan drømme om.

Bestilte en time og gav lidt ekstra, blev tilbudt bad sammen eller alene.

Selve sex turen vil jeg ikke komme nærmere ind på, men der var ihvertfald ikke noget at klage over 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Liverpool skrev, den 12/12/2018 at 11:08:

Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. 

Måske hun nøjes med søndagsskole i den lokale danske kirke:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 12/12/2018 at 11:08:

Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. 

Hvordan definerer du en skolepige? Under 18 med tasken på ryggen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...