Mr_Big 5 Skrevet 27. November, 2018 Alessia: https://annoncelight.dk/showad/227406 Jeg besøgte Alessia i Støvring på Motel, og hvilken oplevelse. VU smsede imens jeg var på vej, og jeg bad om 15 min og spurgte om hun kunne klæde sig ud som skolepige, det kunne hun sagtens. Jeg fik værelsesnummeret da jeg parkerede og bankede diskret på, hvorefter en mega lækker mørkhåret pige der var kønnere end billederne åbnede døren iført lille ternet nederdel, en top bundet under de lækre ungpige bryster, håret sat op og briller på, total som min fantasi.(til trods for jeg kun bad om 15 min.) Jeg fik et bad og begyndte at kysse hende og mine hænder måtte røre overalt og hun kyssede igen, total gfe. Hun kærtegnede min fik og hun var ikke berørings angst for at min pik strejfede missen, eller at mine hænder gjorde. Hun tog kondom i munden og gav mig det på imens hun suttede min pik, og jeg kneppede hende med nederdel og hvide strømper på, total frækt og nærværende. Pige 9/10 Sted 8/10 der er mange værelser hvor folk kan se fra Service 10/10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 3. December, 2018 Mr_Big skrev, den 27/11/2018 at 06:04: Alessia: https://annoncelight.dk/showad/227406 Jeg besøgte Alessia i Støvring på Motel, og hvilken oplevelse. VU smsede imens jeg var på vej, og jeg bad om 15 min og spurgte om hun kunne klæde sig ud som skolepige, det kunne hun sagtens. Jeg fik værelsesnummeret da jeg parkerede og bankede diskret på, hvorefter en mega lækker mørkhåret pige der var kønnere end billederne åbnede døren iført lille ternet nederdel, en top bundet under de lækre ungpige bryster, håret sat op og briller på, total som min fantasi.(til trods for jeg kun bad om 15 min.) Jeg fik et bad og begyndte at kysse hende og mine hænder måtte røre overalt og hun kyssede igen, total gfe. Hun kærtegnede min fik og hun var ikke berørings angst for at min pik strejfede missen, eller at mine hænder gjorde. Hun tog kondom i munden og gav mig det på imens hun suttede min pik, og jeg kneppede hende med nederdel og hvide strømper på, total frækt og nærværende. Pige 9/10 Sted 8/10 der er mange værelser hvor folk kan se fra Service 10/10 Hun holder til i Aalborg nu - og ja .... mums hun er sgu virkelig dejlig , fræk og naturlig og så de der små lækre faste ungpigebryster ....... gosh - må en tur derhen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJ_Baumspieler 2 Skrevet 8. December, 2018 Har haft fornøjelsen af besøge hende. Hun er yderst imødekommende og flink og rar snakke med. Hun er så absolut indlevende i alt fra modtagelse til selve jobbet. Hun er super smuk, billederne er vellignende men er faktisk pænere i virkeligheden. Hun har de mest fantastiske ungpige bryster man kan drømme om. Bestilte en time og gav lidt ekstra, blev tilbudt bad sammen eller alene. Selve sex turen vil jeg ikke komme nærmere ind på, men der var ihvertfald ikke noget at klage over 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 12. December, 2018 Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 5. Februar, 2019 Liverpool skrev, den 12/12/2018 at 11:08: Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. Måske hun nøjes med søndagsskole i den lokale danske kirke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. Februar, 2019 Liverpool skrev, den 12/12/2018 at 11:08: Jeg har også besøgt hende. Ok oplevelse, men der er ikke meget skolepige over hende, og hun må have svært ved at passe skolen i sit hjemland når hun er i dk 24/7. Hvordan definerer du en skolepige? Under 18 med tasken på ryggen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg