Hop til indhold

Er det cara ?

Featured Replies

Skrevet

Hej ...

Efter lang tids overvejelser, er jeg nu kommet dertil at jeg skal møde en ladyboy. Cara er jo ufattelig smuk, så valget faldt på hende ... Jeg ledte efter hendes annonce, men uden held ... faldt istedet over denne 

https://annoncelight.dk/showad/265262

og gik egentlig ud fra at det var hende, da billederne ligner ... Har lavet en aftale nu, og er selvølgelig kommet i tvivl om det er Cara, da nummeret ikke er det samme som oplyst på shemlaewiki.

Kan nogen bekræfte, eller afkræfte om det er hende ? ... Min debut, skal ikke spoleres af jeg bliver snydt :-)

Redigeret af firsttimer01

Skrevet
firsttimer01 skrev, den 27/11/2561 at 0 นาฬิกา 34 นาที:

สวัสดี ...

หลังจากผ่านไปนานแล้วฉันก็มาที่นี่เพื่อพบกับคนที่แต่งตัวประหลาด Cara มีความสวยงามอย่างไม่น่าเชื่อดังนั้นทางเลือกจึงตกหล่นกับเธอ ... ฉันกำลังมองหาโฆษณาของเธอ แต่โชคดีแทนที่จะล้มลงเหนือสิ่งนี้ 

https://annoncelight.dk/showad/265262

และจริง ๆ แล้วสันนิษฐานว่าเป็นของเธอเป็นภาพที่มีลักษณะเช่น ... ได้นัดหมายตอนนี้และได้ชัดว่าสงสัยว่าเป็นของ Cara เนื่องจากหมายเลขไม่เหมือนกับที่ระบุไว้ใน shemlaiwiki

ใครสามารถยืนยันหรือประกาศว่าเป็นของเธอหรือไม่? ... การเปิดตัวครั้งแรกของฉันไม่ควรทำให้เสียด้วยการโกง:-)

Someone spam my account.

Skrevet
ChoosyVery skrev, den 2/12/2561 at 9 นาฬิกา 47 นาที:

มันเป็นของเธอ@firsttimer

Yes it’s me 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.