Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er først lige blevet medlem,  men har fulgt med længe. Og særligt en kvinde har fristet mig. Sascha skriver forfriskende og begavet, og det er noget der tiltaler mig. Jeg tænkte så meget på hvad jeg skulle underholde hende med af guldkorn,  at jeg kom til at tage bussen i den forkerte retning. Så jeg ankom lettere forsinket. Men hverken sure miner fra den søde tele eller Sascha,  der tog imod mig med det sødeste smil. Sascha er smuk, levende øjne og meget udtryksfuld. Hun er ikke for dem, der er til små dukkenips,  men har de dejligste former og en fræk stor røv. Vi snakkede godt lige fra første sekund, Sascha var præcis så interessant,  som jeg havde forventet. Og dejlig kælen. Fristende kyssemund,  og saftige tungekys og hendes bløde krop fik mig hurtigt i godt humør. Hun er en ung dame,  der godt vil vise hvad hun kan lide og jeg fik placeret hendes bløde fyldige nummi,  så jeg kunne slikke hendes behårede mis det bedste jeg har lært. Og hun vrikkede med rumpetten så jeg hele tiden fik nye punkter at fornøje mig med, mens jeg æltede hendes fyldige baller og hun begyndte at slikke min pik større. Sascha vendte sig om og jeg fik en god ridetur inden hun beordrede mig til at tage hende bagfra.  En af de bedre ordrer jeg har fået.  Det nød vi begge to. Sascha er ikke for dem, der bare vil bolle en bimbo. Hun har meget mere at byde på. Jeg skylder hende en halvtredser. Den må hun få næste gang. Kan ikke finde ud af at linke. Men hun kan findes på seductiongirls.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

ja man kan ikke undgå at læse med på general debat og hyggesnak, og hun virker som en meget begavet og sjov tøs :D 

jeg kan ikke lige huske hvor hun havde en annonce, men den måde hun skrev på, fik min bedste ven op at stå ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 55 minutter siden:

ja man kan ikke undgå at læse med på general debat og hyggesnak, og hun virker som en meget begavet og sjov tøs :D 

jeg kan ikke lige huske hvor hun havde en annonce, men den måde hun skrev på, fik min bedste ven op at stå ;)

Hun er sådan en,  man bare har lyst til at ligge med armen omkring og tale med hele natten :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti

Mmmmm.... Sascha lyder som en fræk lille pige!! Kan se at hun udvider sine services til græsk. Er der nogen der ved om dyb fransk er noget hun mestrer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fræk er hun,  men lille kan man ikke kalde hende.  Hun angiver selv sine mål til 175/70, hvis jeg husker rigtigt. Jeg går ikke selv så meget op i om fransk er dybt eller ej.  Men jeg kan bestemt ikke klage over hendes orale evner.  

FKAlletti skrev, for 7 timer siden:

Mmmmm.... Sascha lyder som en fræk lille pige!! Kan se at hun udvider sine services til græsk. Er der nogen der ved om dyb fransk er noget hun mestrer? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha, tak for den vildt søde anmeldelse. Så fik jeg endelig nået den milepæl i min klatren op ad skøge-karriere-stigen!

Jeg er glad for at det var dig der skulle blive min første :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FKAlletti skrev, den 27/11/2018 at 10:05:

Mmmmm.... Sascha lyder som en fræk lille pige!! Kan se at hun udvider sine services til græsk. Er der nogen der ved om dyb fransk er noget hun mestrer? 

Jeg er lille af alder, men det er så også det eneste. Som Chomsky skriver er jeg både høj og har former (men jeg har små bryster og lidt "baby face", har jeg ladet mig fortælle). 

Skal have nye billeder på snart, altså!

Jeg mestrer ikke dyb fransk, men jeg er under stadig forbedring og tager gerne imod oplæring ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
Sascha Sartre skrev, 1 time siden:

Jeg er lille af alder, men det er så også det eneste. Som Chomsky skriver er jeg både høj og har former (men jeg har små bryster og lidt "baby face", har jeg ladet mig fortælle). 

Skal have nye billeder på snart, altså!

Jeg mestrer ikke dyb fransk, men jeg er under stadig forbedring og tager gerne imod oplæring ;)

Det kan godt være, at du er høj og har former....... men derfor kan du sagtens være en fræk lille pige. Skal med fornøjelse, og et henrykt smil på læben, komme forbi og hjælpe til med eventuelle forbedringer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
Sascha Sartre skrev, den 28/11/2018 at 17:57:

Skal have nye billeder på snart, altså!

Mmmmmm....... nye billeder!!! Sikke en morgen. Meget overbevisende unge dame :twisted:!!!! Jeg skal liiige tjekke vagtplanen, og så må jeg hellere holde op med at sniksnakke  og komme forbi og besøge denne "stille og rolige studine"/"uartige skolepige" :ph34r:

Redigeret af FKAlletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...