Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Findes der en ældre (65+) madame i København, som tilbyder endefulde, opdragelse og ydmygelse - lidt som Madame Zackie i sin tid? Synes det er svært at finde de ældre dominaer. Har hørt om Bodil hos Svalereden, men synes umiddelbart det bliver for lang en rejse.

Vh

Nylonmester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nylonmester,

nu er jeg ikke så begejsret for at skulle sætte alder på vore dejlige Dominaer men jeg tror at du skal prøve at vende blikket mod www.studio136.dk og Madame Sara eller en af de andre derude i Gladsaxe. Der er erfaring og de kan deres kram og jeg tror også du får dit ønske om alder opfyldt.

Held og lykke - jeg håber det ender med en anmeldelse derudefra.

kh. Støvlefyren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tip. Har forsøgt at få den gode Sara i tale et par gange, uden at lykkedes. Jeg skal nok bidrage med en anmeldelse om jeg får besøgt hende. Hvor sikker er du på hendes alder? Synes hun ser lidt “ung” ud på sine billeder.

vh

Nylonmester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Nylonmester skrev, den 26/11/2018 at 20:09:

Hej

Findes der en ældre (65+) madame i København, som tilbyder endefulde, opdragelse og ydmygelse - lidt som Madame Zackie i sin tid? Synes det er svært at finde de ældre dominaer. Har hørt om Bodil hos Svalereden, men synes umiddelbart det bliver for lang en rejse.

Vh

Nylonmester

Mit bedste bud er Dominans Anita. Hun er voksen og moden og meget erfaren, men ikke over det sekskantede hjørne. Men absolut et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nylonmester skrev, den 26.11.2018 at 20:09:

Findes der en ældre (65+) madame i København, som tilbyder endefulde, opdragelse og ydmygelse

Der er Lady Cherie, hun er dog nok næppe 65 endnu, men en voksen kvinde & hun har gode anbefalinger

og kan garanteret gi dig en ordenlig RØVFULD, jeg tror også hun vil kunne lide at OPDRAGE & YDMYGE dig, ikke sandt @Lady Cherie ?

DU SKAL VÆRE MIN BRUGSGENSTAND er hendes motto, klikker du kommer du frem til hendes annonce på annoncelight,

jeg har dog ikke selv prøvet hendes hårde side, men har dog været fordi hos hende i hendes tidlige år i branchen, til en blid seance.

Hører gerne om dit besøg, hvis du vælger at besøge hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...