Mr_Big 5 Skrevet 26. November, 2018 Alessia: https://annoncelight.dk/showad/227406 Jeg besøgte Alessia i Støvring på Motel, og hvilken oplevelse. VU smsede imens jeg var på vej, og jeg bad om 15 min og spurgte om hun kunne klæde sig ud som skolepige, det kunne hun sagtens. Jeg fik værelsesnummeret da jeg parkerede og bankede diskret på, hvorefter en mega lækker mørkhåret pige der var kønnere end billederne åbnede døren iført lille ternet nederdel, en top bundet under de lækre ungpige bryster, håret sat op og briller på, total som min fantasi.(til trods for jeg kun bad om 15 min.) Jeg fik et bad og begyndte at kysse hende og mine hænder måtte røre overalt og hun kyssede igen, total gfe. Hun kærtegnede min fik og hun var ikke berørings angst for at min pik strejfede missen, eller at mine hænder gjorde. Hun tog kondom i munden og gav mig det på imens hun suttede min pik, og jeg kneppede hende med nederdel og hvide strømper på, total frækt og nærværende. Pige 9/10 Sted 8/10 der er mange værelser hvor folk kan se fra Service 10/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrenselv 27 Skrevet 26. November, 2018 Hvorfor går den ind under Fyn? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Big 5 Skrevet 27. November, 2018 Min fejl, flytter den lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migdig27 9 Skrevet 27. November, 2018 Er du gal hvor blev jeg skuffet da jeg så navnet, og fandt ud af hun ikke var på Fyn ;) god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg