Hop til indhold
Randersmand

Hvor mange piger der der i klubberne i Hamburg?

Recommended Posts

Vi er nogen stykker der taget til Hamburg på lørdag og så har jeg et spørgsmål om hvor mange piger der er Ca. I de forskellige klubber i Hamburg? 

Feks;

Babelon

Altmos

Harmony

Romeo

GeizClub 

Osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Der er ihvertfald mindst 10 i hver af dem - så mon ikke de de fleste steder kan klare at ondulere jer ;-)

Helt sikkert. 

Hvad klub ville du fortrække i Hamburg? 

Jeg ved jo du har god erfaring og god smag for klubber, og mindes stadig den klub vi var i for nogle år siden hvor der var over 100 kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

Hvad klub ville du fortrække i Hamburg? 

Low budget ca. 100 Euro - Fantasy Lounge

500 Euro - Harmony

Overnatning: AO på Reeperbahn - så kan I gå direkte ud i bylivet og behøver I ikke blive hængende på klubberne, når det begynder at blive kedeligt og der kommer mange, der fører sig frem - men kan gå rundt im Kiez og opleve bylivet, uden tunge nosser og behøver ikke spendere penge på div. bondefangeri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Low budget ca. 100 Euro - Fantasy Lounge

500 Euro - Harmony

Overnatning: AO på Reeperbahn - så kan I gå direkte ud i bylivet og behøver I ikke blive hængende på klubberne, når det begynder at blive kedeligt og der kommer mange, der fører sig frem - men kan gå rundt im Kiez og opleve bylivet, uden tunge nosser og behøver ikke spendere penge på div. bondefangeri

500 euro... Ja så giver du den også gas

Vi har valgt at overnatte http://www.pharos-zur-seeve.de/ det ligger 250 m fra Harmony og en overnatning for 3 personer koster 79 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jernsvinet skrev, den 27/11/2018 at 09:02:

Low budget ca. 100 Euro - Fantasy Lounge

500 Euro - Harmony

Overnatning: AO på Reeperbahn - så kan I gå direkte ud i bylivet og behøver I ikke blive hængende på klubberne, når det begynder at blive kedeligt og der kommer mange, der fører sig frem - men kan gå rundt im Kiez og opleve bylivet, uden tunge nosser og behøver ikke spendere penge på div. bondefangeri

Kære Jernsvinet:)

Jeg vil lige give dig lidt yderlig info om A&O Hotel and Hostel på Reeperbahn.

Juni 2017 var jeg til en livekoncert med den svenske sangerinde Tove Lo. Koncerten skulle afholdes i det lille spillested Docks ( en intimkoncert) på Reeperbahn.

Jeg ville have et hotel tæt på Docks, og det blev A&O som både ligger tæt på Docks og samtidig rimelige priser. Jeg valgte A&O og det var så absolut hele opholdet værd. Det er jo primært et billigt overnatningssted for "rygsæk" - folket, og jeg syntes også jeg mødte stort set repræsentanter for hele klodens befolkning og i alle aldre - fra babylift til trillende i rullestol, og så ellers døgnåbent med liv og leben hele natten - et skønt sted - også for sådan en som mig på 64.

I min research omkring A&O hotel and hostel læste jeg også et eller andet sted, at A&O er et tidligere bordel:wub::wub::wub::wub: der er ombygget til hotel/hostel.

Lagde du slet ikke mærke til de lange smalle gange med værelser til begge sider. Det er små værelser med et lille bad og toilet. Nøjagtig som jeg da i 1979 var på Reeperbahn første gang, og i den underjordiske "kontakthof" valgt mine Gretchen blandt flere hundrede ludere. Det nærliggende bollerum var sgu indrettet som det værelse jeg overnattede  i juni 2017, - med toilet/bad i samme størrelse og lige indefor til højre.

Det er lidt pudsig at tænke på at jeg måske i 1979 har ligget i "samme værelser" og kneppet de 3 forskellige Hamburg ludere:wub::wub::wub: jeg prøvede dengang.

Lidt mere pudsig:  jeg var klar at jeg ville ankomme til hotellet fredag sent på aftenen, og parkering ?????? og Street view viste ikke hotellet og dets indgang, -et forpulet træ skyggede. Det er sgu pudsig, - da jeg kører mod hotellet og GPSén : "du er på ankomststedet" - så er der fandeme en ledig P-plads ved fortovet - lige til mig; men hvor var O&A ??? - der var ikke andet at gøre end ud med kuffert og så ellers rulle op ad gaden og lede; men ikke længe for et stykke oppe stod en stor tamp af en firskåren neger og han lavede nogle håndbevægelser - "du skal vende om og ind til højre i smøgen" (vi snakkede ikke sammen) han kunne simpelthen se at jeg ledte. Inde i gården var A&O og jeg fik checket ind og bilen hentet  ind i gårdparkeringen.

Næste formiddag skulle jeg ud på Reeperbahn og finde Docks og gik igen op ad gaden, og der stod han igen ham den store neger, og nu gjorde han mig det klart at han havde hjulpet mig aftenen før, og nu ville han vise mig hans bordel (og det var ikke det nærliggende Dollhouse) der var ikke andet at gøre end at gå med ham ind og kigge på hans piger :wub::wub::wub::wub::wub::wub:. Eftersom jeg jeg ikke køber fisse ( det fås gratis via dating, flirt, kærester osv) endte han slukøret:(

Det var en god koncert med Tove Lo - i hendes sange og performance er hun meget fokuseret på seksualitet og frisind og ligeberettigelse for kvinder og mænd., Som sædvanlig til hendes koncerter viser hun lige pludseligt sine dejlige bryster og i hendes afslutningsnummer lå hun på ryggen med spredte ben løftende underlivet og fakede (måske) orgasme.

Hun er her :

image.jpeg.31c051909f02b738b65c22d3efe9e00d.jpeg

 

Mange hilsner

Nye tider

----- og lige Jernsvinet - nu er det jo Eg og griseri, ser du dengang i 1979 kneppede vi (også jeg) uden gummi på bordellerne i Hamburg - pigerne:wub::wub::wub::wub::wub::wub: var alle efter en hård weekend til tvungen lægetjek om mandagen så de var klar igen til kommende weekend

 

Her lidt mere Tove LO 

(jeg står helt oppe i første række mod scenen lige overfor mikrofonen, -et perfekt sted at nyde Tove´s flotte figur:wub: - jeg er ham med det  lyse hår + "måne" og filmer med smartfonen)

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed historie... Men mangler stadig en melding om hvad den kvindelig befolknings gennemsnit er sådan Ca. I klubberne. 

Der er da nogen der må har været i de forskellige klubber og kan fortælle hvor mange der Ca. Var da de var der. 

På hjemmesiderne er der oplyst hvor store klubberne er men ikke noget om hvor mange piger der i snit er på en aften. 

Jeg ved godt der er forkæl på uge dagene såvel som om det er først eller sidst på måneden og ikke mindst hvornår det er på året

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 26/11/2018 at 19:21:

Vi er nogen stykker der taget til Hamburg på lørdag og så har jeg et spørgsmål om hvor mange piger der er Ca. I de forskellige klubber i Hamburg? 

Feks;

Babelon

Altmos

Harmony

Romeo

GeizClub 

Osv

Rejsenetværk skriver der var 5 piger den aften han var på Romeo. Jeg har ikke været på Romeo. Babylon, Atmos og Harmony er der nok omkring 15-20 piger på en hverdages aften. Geizklub er ikke en rigtig klub som de andre steder. Der sidder bare 5-8 piger om et bord og så skal du vælge en at gå med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dredd skrev, for 2 timer siden:

Geizklub er ikke en rigtig klub som de andre steder

Geizklub har den fordel, fremfor div. stripclubber mv. im Kiez - at man kan sidde og drikke en øl - godt nok lidt dyr (5 - 6 Euro) og kigge en bestemt pige ud, inden man går til bidet - eller går igen, fordi musikken er for høj og uromantisk. Men ellers er prispolitikken rimelig klar: € 39,-/20 min - og man kan bare afvise alt yderligere optrækkeri. Desværre skal man på forhånd beslutte om man evt. vil have ekstra tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...