Hop til indhold

Recommended Posts

 Besøgte Prinsesse Maja, 

https://annoncelight.dk/showad/260823

En oplevelse ud over det sædvanlige !!  :-P

Prinsesse Maja tager imod dig egen lejlighed i Greve i hyggelige og renlige omgivelser -   Hun er en dejlig ung storbarmet frækkert som virkelig er vild med sex !! og som  gør alt for at indfri dine lyster og fantasier.. hun  sutter med masser af øjenkontakt og godt med spyt på pik - og hun nyder det virkelig. Hun har en dejlig lille pikant fisse som er intim pircet samt en rigtig røv.  Hum boller som guderne synge og i et utal af forskellige stillinger, Hun er med på den værste og nyder virkelig at blive kneppet. Hun siger heller nej til et par finger i toèn - Det nyder hun virkelig.  Hun er klar på flere runder og slikker og sutter dig ren efter du er kommet... :-) 

Prinsesse Maya kan klart anbefales, hvis man er til fræk ungpige sex ud over det sædvanlige ...   Eneste minus er at tiden gik for hurtigt :-P :-P

 

 

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen... :-P

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok gutter jeg tager da gerne en for holdet ,men jeg får jo nok en lang næse mon ikke ,,,

Starter med at skrive med hende og så må vi lige se ,,hvis hun virker troværdig ,,kører jeg gerne ind til hende,,

kunne godt nå det enten onsdag eller torsdag ,

Wish me luck guys :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 46 minutter siden:

Hør hov, det er da ikke sikkert, at det er hende selv...men nok en hun kender privat ;-) 

Det har du evig ret i, men beskrivelsen i "anmeldelsen" går udelukkende på pigen og ikke på hvad hun tilbød, hvad der skete og hvordan trådstarter opfattede situationen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brune øjne

 Hvor er du sød 1000 tak for en dejlig og sød Anmeldse, glad for du havde sådan en oplevelse med mig! <3:wub::wub: 

Til jer andre der har kommet med negative kommentar. Hallo hvorfor skal i ødelægge det for mig?! Det har faktisk intet med mig af gøre. Nu får jeg endelig en anmeldse også prøver folk af ødelægge det for mig på den måde..

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver jer lidt ret, ser lidt ud som  reklame.

Jeg har ikke besøgt hende, men er sikker på hun er helt ok. hvis i søger på   Lolland maribo   af liderliggut , er der andre gode anmeldelser på hende, jeg fik aldrig besøgt på Lolland.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 3 timer siden:

 Hvor er du sød 1000 tak for en dejlig og sød Anmeldse, glad for du havde sådan en oplevelse med mig! <3:wub::wub: 

Til jer andre der har kommet med negative kommentar. Hallo hvorfor skal i ødelægge det for mig?! Det har faktisk intet med mig af gøre. Nu får jeg endelig en anmeldse også prøver folk af ødelægge det for mig på den måde..

Haters will always hate - desværre. Vær skidestolt af anmeldelsen :) Synes sgu den er flot - det lyder i hvert fald som om, du fik sendt ham på himmelfart :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brune øjne
Amagerdreng83 skrev, Lige nu:

Haters will always hate - desværre. Vær skidestolt af anmeldelsen :) Synes sgu den er flot - det lyder i hvert fald som om, du fik sendt ham på himmelfart :) :) 

Hehe tak søde :wub: Nu har jeg også lavet en aftale med @Hunting for beaver. <3 Så skal jeg nok modbevise dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...