Hop til indhold
TheVoice

B2B

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 1 time siden:

Hvordan vil i definere B2B ?  Eller hvad skal der som minimum indgå før man kan kalde det B2B ?

Tilføjet:  de tænkes på  Body to Body :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min definition af B2B (Body to Body) er som følger

Modtageren starter med at ligge på Maven, 100% nøgen.

Pigen, der ligeledes er 100% nøgen, smører sig godt ind i olie, og begynder nu at glide rundt på modtager, startende med modtagers lægge og arbejder sig opad, samtidig med at det meste af pigens krop på den måde kommer i kontakt med hele modtagers krop, i stille og rolige bevægelser, især pigens numse, mave og bryster bør bruges mest, til berøring af hele modtagers krop. Når pigen er færdig med at bruge sin numse og bryster mod modtagers nakke, glider hun stille og roligt ned mod benene igen, og derefter vender modtager sig om på ryggen, og det hele gentages:wub:

Ovenstående er en grundig gennemgang af min første B2B oplevelse, og jeg glemmer den aldrig:rolleyes:, hold da op det var lækkert.

Jeg har efterfølgende ikke oplevet det helt på samme måde andre steder, men lidt i samme retning, dog ikke med som meget indlevelse som ovenstående:D

Mange steder er pigens definition af B2B, lidt "kørende rundt med brysterne på ryg og nakke"

Jeg havde ovenstående oplevelse på Sawadee 505, dog for 4-5 år tilbage, den dyreste periode af min tid i thai universet:D

som sagt, det er MIN definition, og den behøver ikke at være retvisende, eller mere rigtig end andres definition:)

Redigeret af Gløden
tilføjelse til tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

jeg har prøvet b2b mange gange i odense diverse steder.der er stor forskel på hvordan det udføres er min erfaring.som regel er der 3 udgaver.en med handjob,en med blowjob og fuldpakke som inkludere sex,ikke alle tilbyder denne.priserne plejer at være ca 800-900 og 1200 for fuld pakke.men som beskrevet før er Begge nøgne og man får både alm massage og en olie massage hvor pigen massagere med sin nøgne krop på din,starter altid med at man ligger på maven nok første halve time og efterfølgende vender man sig om og så er massagen mere intim.slutter så med det man har valgt,handjob,blowjob eller sex.der er meget forskel på hvor meget de forskellige piger lægger vægt på sexen.så tjek anmeldelser hvis det mest er en intim oplevelse du går efter.kan selv anbefale stella fra odense som ikke engang er thai,men efter min mening bedste behandlig i odense.hun er fra jamica.meget mørk.

costner

Del dette indlæg

Link til indlæg

B2B massage: hun smider kludene og bruger kroppen (læs: patter og røvbalder) og ikke hendes hænder til at massere dig med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 23 timer siden:

Pigen, der ligeledes er 100% nøgen, smører sig godt ind i olie, og begynder nu at glide rundt på modtager, startende med modtagers lægge og arbejder sig opad, samtidig med at det meste af pigens krop på den måde kommer i kontakt med hele modtagers krop, i stille og rolige bevægelser, især pigens numse, mave og bryster bør bruges mest, til berøring af hele modtagers krop. Når pigen er færdig med at bruge sin numse og bryster mod modtagers nakke, glider hun stille og roligt ned mod benene igen, og derefter vender modtager sig om på ryggen, og det hele gentages:wub:

Ovenstående er en grundig gennemgang af min første B2B oplevelse, og jeg glemmer den aldrig:rolleyes:, hold da op det var lækkert.

Jeg har efterfølgende ikke oplevet det helt på samme måde andre steder, men lidt i samme retning, dog ikke med som meget indlevelse som ovenstående:D

Mange steder er pigens definition af B2B, lidt "kørende rundt med brysterne på ryg og nakke"

Jeg havde ovenstående oplevelse på Sawadee 505, dog for 4-5 år tilbage, den dyreste periode af min tid i thai universet:D

som sagt, det er MIN definition, og den behøver ikke at være retvisende, eller mere rigtig end andres definition:)

Jeg har fået næsten samme behandling; dog uden med numsen, hos Zen Thaiwellnes med Ammy for ca 1 måned siden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 26/11/2018 at 16:25:

Hvordan vil i definere B2B ?  Eller hvad skal der som minimum indgå før man kan kalde det B2B ?

Oplever at det skrives i mange annoncer. Som minimum er det som andre skriver.læs nøgenmassage med bryster og bagdel.

Flere steder betyder det fp, men tror at det bliver brugt som et smuthul for ikke at have sex med kunden hvis pigen ikke finder dig attraktiv.

Ellers er det vel bare en måde at kunne få prisen op på sex. 

Det er ikke sort og Hvidt i thaiverdenen.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Definition på en B2B massage, eller Body 2 body er;

Hun bruger sin nøgne krop til at massere dig med, det er hele kroppen som masseres af hele kroppen - penetration er ikke en del af b2b ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 27/11/2018 at 11:09:

Også min defination :P,kan nok ikke beskrives meget bedre  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...