Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst om Marika's megafransk, besluttede jeg at besøge hende for en gang megafransk. Link: 
 
Marika holder til på en stor sidevej til Jagtvej på Østerbro. Jeg mødte op ved døren til opgangen til den aftalte tid og ringede hende op. Fik at vide at hun ville åbne døren, alligevel fik jeg lov at stå og blomstre ude foran i næsten et halvt minut. Hvorfor har nogle piger ikke en forståelse for, at de skal åbne opgangsdøren hurtigst muligt? Det er også i deres interesse, at mødet foregår diskret uden, at naboerne fatter mistanke og begynder at brokke sig. 
 
Nå, endelig blev jeg lukket ind og hilste på Marika. Det er hende på fotos. Hun er en flot pige, dog lidt professionel afmålt. Ved megafransk som enkelt ydelse smider hun ikke tøjet. Det har jeg så ikke oplevet med andre piger, der også tilbyder megafransk, men disse piger har så haft en større forståelse for at give en bedre service. Efter at jeg foretog en afvaskning af kalorius, gik hun i gang med et temmelig rutinepræget blæs. Jeg forsøgte at guide hende i den retning som passer med mine præferencer for et godt blæs. Det ignorerede hun delvist og jeg måtte flere gange fortælle hende, hvordan hun skulle gøre. Heldigvis kom jeg i munden på hende inden for tidsgrænsen på de 15 min. Et plus var dog, at hun fortsatte med at sutte, efter at jeg var kommet. Den ros skal hun trods alt have.
 
Samlet set var det en kedelig oplevelse med en temmelig professionel og afmålt pige. Hun havde ikke den store forståelse for at følge mine anvisninger. Og Marikas blæs er ikke noget at skrive hjem om. Jeg kommer ikke igen.
Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 2 timer siden:
Efter at have læst om Marika's megafransk, besluttede jeg at besøge hende for en gang megafransk. Link: 
 
Marika holder til på en stor sidevej til Jagtvej på Østerbro. Jeg mødte op ved døren til opgangen til den aftalte tid og ringede hende op. Fik at vide at hun ville åbne døren, alligevel fik jeg lov at stå og blomstre ude foran i næsten et halvt minut. Hvorfor har nogle piger ikke en forståelse for, at de skal åbne opgangsdøren hurtigst muligt? Det er også i deres interesse, at mødet foregår diskret uden, at naboerne fatter mistanke og begynder at brokke sig. 
 
Nå, endelig blev jeg lukket ind og hilste på Marika. Det er hende på fotos. Hun er en flot pige, dog lidt professionel afmålt. Ved megafransk som enkelt ydelse smider hun ikke tøjet. Det har jeg så ikke oplevet med andre piger, der også tilbyder megafransk, men disse piger har så haft en større forståelse for at give en bedre service. Efter at jeg foretog en afvaskning af kalorius, gik hun i gang med et temmelig rutinepræget blæs. Jeg forsøgte at guide hende i den retning som passer med mine præferencer for et godt blæs. Det ignorerede hun delvist og jeg måtte flere gange fortælle hende, hvordan hun skulle gøre. Heldigvis kom jeg i munden på hende inden for tidsgrænsen på de 15 min. Et plus var dog, at hun fortsatte med at sutte, efter at jeg var kommet. Den ros skal hun trods alt have.
 
Samlet set var det en kedelig oplevelse med en temmelig professionel og afmålt pige. Hun havde ikke den store forståelse for at følge mine anvisninger. Og Marikas blæs er ikke noget at skrive hjem om. Jeg kommer ikke igen.

Megafransk til den pris er også billigt, men jeg vil nok også ha fortrukket at hun havde smidt tøjet. Jeg har en aftale med hende imorgen... 

:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere piger, der tilbyder megafransk til denne pris, eksempelvis Natasa der indimellem gæster landet. Så prisen er ikke specielt lav. Jeg synes ikke, at Marika leverede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Blow du magtede trods lidt besvær at gøre dig færdig indenfor de 15 min. ,vel og mærke,,så stor ros til dig og Marika

Så helt skidt kan det vel trods alt ikke ha været ,,,vel !!!

Det var ellers alle de klassiske fare signaler ,,hun lyttede ikke til dig /kunden,hun var ikk nøgen mv.

Om jeg så havde betalt yderligere 400 for næste kvarter så var jeg IKKE kommet i mål ,så godt kender jeg mig selv,,,,

Er mere tændt på Natasa,,tror at hun ville føre mig i mål ,,ikke for at afspore yderligere ,men er der nogen som ved hvornår hun er tilbage i DK 

På forhånd tak,,,  Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for ros Hunting for Beaver. Ja, jeg er en dreven bordelrytter, der kan komme, når jeg er allermest presset (læs: er havnet hos en pige, der ikke gider levere). Men det siger mere om mine evner til fokus. Derimod har Marika ikke fortjent ros for hendes service. Hvis en pige ikke gider lytte til helt elementære ønsker til et blæs, bør hun finde en anden branche. Jeg har forsøgt at være saglig i min anmeldelse ovenfor, herunder fremhæve de positive aspekter (hendes udseende, hun fortsætter blowet efter udløsning), men hun leverede ikke varen ud fra en samlet betragtning. Så det var lidt skidt. Det var min oplevelse. Fint hvis andre har haft en bedre oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår godt din pointe, Cumonface. Dog har jeg oplevet at købe megafransk alene hos nogle af de bedste suttepiger og nærmest eksplodere efter blot 5 minutter, fordi de kunne deres metier og satte en ære i at levere. Desværre er disse piger stoppet i branchen. Derfor er jeg på jagt efter nye suttepiger. Marika blev desværre ikke en af disse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...