Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Julegave...

Recommended Posts

Liv skrev, for 47 minutter siden:

Og hun også var nøgen :shock: Går du nøgen til frisør? :D 

Kys fra Liv - der elsker gaver :) 

Nej! min frisør er en mandlig araber :mellow: 

Men jeg har overvejet at skifte til en kvindelig frisør :P

Men nu havde jeg en glædes pige vs. kvindelig frisør i tankerne :P

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Men nu havde jeg en glædes pige vs. kvindelig frisør i tankerne :P

Lige for god ordens skylsd - så bliver du klippet det ene sted og kneppet det andet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Nej! min frisør er en mandlig araber :mellow: 

Bliver du klippet af en nøgen mandlig Araber? :blink:

Hvor stor er hans.... saks? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 24 minutter siden:

Bliver du klippet af en nøgen mandlig Araber? :blink:

Hvor stor er hans.... saks? ;)

Altså som sagt, så er jeg fuldt påklædt ved frisøren :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

Tja,,,,,, man har Thai, så hvorfor ikke også "klipning med afslutning".  

Det findes faktisk i Holstebro... Massage / frisør / restaurant i samme bygning. 

Altså samme ejer 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Det findes faktisk i Holstebro... Massage / frisør / restaurant i samme bygning. 

Altså samme ejer 

Fedt, så skal man bare lige blive enige om rækkefølgen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vælger at give mig noget så skal man forberede sig på at jeg bliver total befippet og rødmer som en teenager:lol:.. Jeg er så dårlig til at modtage gaver.. Meget bedre til at give.. Men dermed ikke sagt at jeg ikke tager imod jeg bliver bare alt for overstadig:roll:.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Hvis man vælger at give mig noget så skal man forberede sig på at jeg bliver total befippet og rødmer som en teenager:lol:.. Jeg er så dårlig til at modtage gaver.. Meget bedre til at give.. Men dermed ikke sagt at jeg ikke tager imod jeg bliver bare alt for overstadig:roll:.. Hahaha.. 

Den reaktion giver vel bare en bedre GFE oplevelse. Så dine gæster skal vel så bare give gaven først og ikke bagefter :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Den reaktion giver vel bare en bedre GFE oplevelse. Så dine gæster skal vel så bare give gaven først og ikke bagefter :P

Jeg havde engang en gave med til en glædes pige, vi snakkede et stykke tid indtil hun blev nysgerrig og spurgte hvad det var jeg havde med, hvortil jeg dristede mig til at svare, at det bare var noget jeg skulle have med videre til en anden :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Jeg havde engang en gave med til en glædes pige, vi snakkede et stykke tid indtil hun blev nysgerrig og spurgte hvad det var jeg havde med, hvortil jeg dristede mig til at svare, at det bare var noget jeg skulle have med videre til en anden :D 

klovn - Det er jo ligesom at vise en hund nogle kødrester, og så smide det i affaldsposen.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

klovn - Det er jo ligesom at vise en hund nogle kødrester, og så smide det i affaldsposen.  :P

Vi fik da et godt grin :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Altså det virkelig overdrevet sååå:wacko:.. Hahaha.. Det på eget ansvar har jeg sagt af en grund.. Jeg ved ikke engang om jeg kan finde ud af at have sex bagefter:lol::P..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Hold da op hvor du fisker. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 24 minutter siden:

Hold da op hvor du fisker. :D

De gæster jeg har herinde kender mig forhåbentlig godt nok til at vide at jeg mener hvad jeg siger:P.. Hehe.. Man behøver ingen læsning i mellem linjerne med mig.. Hahaha..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
JenniferRomantica skrev, den 26/11/2018 at 17:01:

Lyder temmelig meget som min "faste", giver ofte små gave, også når det ikke er jul :-)  og reaktionen er den samme, elsker at give gaver......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, den 25/11/2018 at 22:14:

Der skal selvfølgelig også være en kant.  En tidligere aktiv kvinde, jeg kender fortalte mig sådan nogenlunde følgende - Det gav  stof til eftertanke.

"Da jeg kom hjem til min ven/kæreste havde han købt en lille ting, og skrevet noget sødt. Det var satme godt, at jeg ikke havde tømt bilen for de mange fine gaver, jeg havde fået på sidste vagt før jul. Det havde nok gjort ham ked af det, for det var dælme nogle gaver der havde kostet kassen"

Nu er det selvfølgelig nok de færeste GP der har en kæreste, men har de skal man nok ikke komme med dyre smykker eller seneste model at IPhone.  

Nu har jeg lige brugt nogle timer på dit og dat. Og faldt over dit indlæg.

I det hele taget kvalmer jeg over FrokostUartig spørger ind til traditionen med jeres yndlingspige eller glædespige. En kvinde med respekt for sig selv ville aldrig spørge til hvad folk ønsker og heller aldrig skelne mellem yndlingspiger. Det beviser i min verden der findes så mange meget lavt selvværd som tror de er blevet små yndlings. 

Hvis en kvinde bliver yndlings for at anvende samme begreb ville hun aldrig være i tvivl og dermed mærke hendes værdsættelse. Og hvorfor spørge hvad vi giver vores relationsforhold i gaver til mændene....vi giver sex, oplevelser, fugt...og hemmelighedsfulde æsker som ikke vedkommer andre medmindre jeg ind i mellem spiller på min violin, som jeg ynder fordi denne branche er fyldt med talentløse susstistanser. 

God Jul :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, den 25/11/2018 at 21:45:

Jeg ønsker mig hjemmestrikkede sokker  :rolleyes:

De skal vel helst være af marokkansk kameluld :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, den 26/11/2018 at 13:13:

Hvis jeg havde en kvindelig frisør, og hun også var nøgen, så ville hun også få en gave :P

Min frisør er en tærskelækker iransk milf omkring 40. Hvis hun indførte det forretningsprincip, ville jeg jo aldrig kunne få en tid :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, den 26/11/2018 at 19:25:

:D Jeg har altid en julegave med til pigen. Men jeg har efterhånden opgivet at pakke/få pakket den ind, for piger er jo nysgerrige, så de kan ikke vente til jul med at pakke op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg lige brugt nogle timer på dit og dat. Og faldt over dit indlæg.

I det hele taget kvalmer jeg over FrokostUartig spørger ind til traditionen med jeres yndlingspige eller glædespige. En kvinde med respekt for sig selv ville aldrig spørge til hvad folk ønsker og heller aldrig skelne mellem yndlingspiger. Det beviser i min verden der findes så mange meget lavt selvværd som tror de er blevet små yndlings. 

Hvis en kvinde bliver yndlings for at anvende samme begreb ville hun aldrig være i tvivl og dermed mærke hendes værdsættelse. Og hvorfor spørge hvad vi giver vores relationsforhold i gaver til mændene....vi giver sex, oplevelser, fugt...og hemmelighedsfulde æsker som ikke vedkommer andre medmindre jeg ind i mellem spiller på min violin, som jeg ynder fordi denne branche er fyldt med talentløse susstistanser. 

God Jul :-)

Tak for din altid positive tingang til tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, den 26/11/2018 at 13:13:

Hvis jeg havde en kvindelig frisør, og hun også var nøgen, så ville hun også få en gave :P

Hun vil sandsynligvis få en gave ikke hel ulig den Visti tilbyder. 

Visti-Vistisen skrev, den 26/11/2018 at 11:40:

Hun kan få en klat sperm, og det kan ikke byttes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Min frisør er en tærskelækker iransk milf omkring 40. Hvis hun indførte det forretningsprincip, ville jeg jo aldrig kunne få en tid :P

Eller også ville du være ekstremt kortklippet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...