Hop til indhold
drmabuse

Natasa, tjo såmænd

Recommended Posts

Efter lang tids luren, med meget underholdende læsning og nyttige oplysninger må det være min tur til et bidrag.

Jeg havde selv luret på Natasa og selvom der var nogle advarsler herinde så huserede hun i et kvarter som jeg har let adgang til og med den pris valgte jeg at tage chancen, jeg har aldrig haft svært ved at gå igen hvis jeg ikke mente at tingene hang sammen. 

Hun holder til i en lejlighed sammen med to andre piger, som jeg dog ikke så nok i detaljer til at kunne udtale mig om. Der er ingen tvivl om at det er hende på billederne, tuschen er identisk, det samme er ansigt og krop. Forskellen er at på billederne har hun god make-up på og smiler naturligt -det gør hun ikke altid IRL. Så naboens datter er et retvisende billede for mig at se, hun ser køn ud og har en dejlig krop og med make-up og et godt smil kan hun være rigtig lækker, men teksten i hendes annonce er langtfra retvisende.

Hendes attitude var lidt spøjs, men ikke negativ, hun smilede lidt og fnes lidt for sig selv, det virkede ikke afvisende, mere lidt generthed eller en måde at håndtere en akavet situation på. Jeg lagde mine 400 kr og gik ud og vaskede mig lidt (kom fra badet hjemmefra) og så gik vi i gang.

Hun har en dejlig fast krop med et par gode silikonebryster, hun var rimeligt indlevende, men ville først til at komme gummi på en halvslap pik, så jeg måtte bremse hende og spillede mig stiv mens jeg legede med hendes bryster, så kom der kondom på og et forsigtig, blowjob startede. Jeg fik lidt mere gang i hende ved at holde hendes hoved og styre uden at prøve at gagge hende på nogen måde. Så satte hun sig op og begyndte at ride, hun er dejligt stram og det var godt at lege med hendes bryster. Under sexen var hun noget passiv med lukkede øjne, jeg kan nu bedst lide når de ser på en, men smag og behag er forskellig. Hun checkede ofte om kondomet nu også sad rigtigt, men ikke så det var noget der tændte mig af.

Hen mod slutningen, jeg fik hende i tre stillinger, først red hun mig, så doggy og til sidst missionær, spurgte jeg om jeg skulle komme inden i hende eller på hende, hun var ret klar på at man ikke skulle komme på hende. Ligesom en anden anmelder fik jeg lyst til at gennemkneppe hende og tale frækt, tror det var hendes passive attitude der gjorde det og fik en god afslutning. Hun var hurtig til at tørre af men afbrød ikke min orgasme for det holde om banditten. Vi småsludrede lidt mens jeg tog tøj på og jeg fik et lille kram på vej ud.

Hun er en studerende (det fortalte hun mig) der tjener penge på en måde hun ikke helt er kommet overens med og kræver en kombination af mild styring og åbenhed og måske held, at få en god oplevelse. Jeg roste gennemgående hendes krop og det kunne hun godt lide. Kommer jeg igen? Nej det gør jeg ikke, burde hun lave noget andet? Ja det burde hun nok, men med de advarsler jeg havde fået herinde og til den pris (400 kr. for et kvarter) var jeg godt tilfreds.

 

Venlig hilsen,

Dr.Mabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...