Hop til indhold

Hvor finder jeg en sb?

Featured Replies

Skrevet

Hola hermanos! Finder i kun jeres sugarbabes på sugardaters, eller er der også andre steder?

Skrevet
Thai elsker skrev, for 24 minutter siden:

Hola hermanos! Finder i kun jeres sugarbabes på sugardaters, eller er der også andre steder?

De kan findes her på eroguide da..

Skrevet
  • Author
ViborgM skrev, for 9 minutter siden:

De kan findes her på eroguide da..

how??

Skrevet

Det ville da være dejligt at finde dem her

Skrevet

Har bemærket en del sammenfald melle sugardater-profiler og scor.dk-profiler. De svarer bare ikke så villigt på det sidste site.

Kunne også godt tænke mig et par alternativer.

Skrevet
Pogo skrev, den 25/11/2018 at 18:03:

Har bemærket en del sammenfald melle sugardater-profiler og scor.dk-profiler. De svarer bare ikke så villigt på det sidste site.

Kunne også godt tænke mig et par alternativer.

Hehe... også mig.. skrev med en på sd, og den pris hun kom med var helt ved siden af vinduet... 5000kr.. skrev så efterfølgende til hende på scor,( hun brugte endda samme navn. Det gør jeg IKKE)  og lod skinne igennem at jeg kunne være interesseret i en sugarbaby. Hun flejnede helt ud, og spurgte om jeg troede hun var til luder... Og hun ville anmelde til scor.dk.. hun klappede kebaben, da jeg skrev hvorfra jeg vidste hun kunne købes, og at vi nu kun manglede at finde ud af prisen.. hold kæft det var grineren;-)..hun var ellers pisselækker, men kunne sgu ikke dy mig...,

Skrevet
Luxuria skrev, 1 time siden:

Hehe... også mig.. skrev med en på sd, og den pris hun kom med var helt ved siden af vinduet... 5000kr..

Jeg kender kun til en enkelt, som er genganger på scor, selvom jeg et par gange har prøvet at søge efter profilerne på scor.

Hende, jeg kender til, er i en helt anden prisklasse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.