Hop til indhold
Thai elsker

Hvor finder jeg en sb?

Recommended Posts

Guest ViborgM
Thai elsker skrev, for 24 minutter siden:

Hola hermanos! Finder i kun jeres sugarbabes på sugardaters, eller er der også andre steder?

De kan findes her på eroguide da..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bemærket en del sammenfald melle sugardater-profiler og scor.dk-profiler. De svarer bare ikke så villigt på det sidste site.

Kunne også godt tænke mig et par alternativer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 25/11/2018 at 18:03:

Har bemærket en del sammenfald melle sugardater-profiler og scor.dk-profiler. De svarer bare ikke så villigt på det sidste site.

Kunne også godt tænke mig et par alternativer.

Hehe... også mig.. skrev med en på sd, og den pris hun kom med var helt ved siden af vinduet... 5000kr.. skrev så efterfølgende til hende på scor,( hun brugte endda samme navn. Det gør jeg IKKE)  og lod skinne igennem at jeg kunne være interesseret i en sugarbaby. Hun flejnede helt ud, og spurgte om jeg troede hun var til luder... Og hun ville anmelde til scor.dk.. hun klappede kebaben, da jeg skrev hvorfra jeg vidste hun kunne købes, og at vi nu kun manglede at finde ud af prisen.. hold kæft det var grineren;-)..hun var ellers pisselækker, men kunne sgu ikke dy mig...,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, 1 time siden:

Hehe... også mig.. skrev med en på sd, og den pris hun kom med var helt ved siden af vinduet... 5000kr..

Jeg kender kun til en enkelt, som er genganger på scor, selvom jeg et par gange har prøvet at søge efter profilerne på scor.

Hende, jeg kender til, er i en helt anden prisklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...