Hop til indhold
niels6663

Ana-Bell på Magic Club

Recommended Posts

Godaften

I dag var jeg på Magic Club at besøge Ana-Bell. Jeg havde set en del på hendes profil på både Mon-Cherie og Magic og besluttede mig for at besøge hende diskret og privat.

Jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle forvente. Man er nok altid lidt nervøs når man skal møde en ny. Men ind trådte en smilende Ana-Bell, og al min nervøsitet forsvandt som dug for Solen.

Ana-Bell er en kvinde med let til smil og latter. Hun slog fuldstændig benene væk under mig med sit smilende og imødekommende væsen. Ana-Bell har til både gården og gaden, og jeg elsker det. Der må godt være noget hos en kvinde at holde af. Så forventer I et lille nips på 55 kg er det måske ikke det rigtige. Men Ana-Bell er super super skøn og dejlig set med mine øjne.

Hun er til blidt og behageligt, og jeg skal love for det var skønt. Hvad og hvordan må I selv erfare. Men jeg gik derfra med et smil på læben og en ro i sjælen jeg sjældent har oplevet.

Niels6663

http://magicclub.dk/ana-bell/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...