Hop til indhold

unge pige 19+

Featured Replies

Skrevet

Er det umuligt at finde nogen unge piger max 25 år som os modtager græsk gerne i trekants området ! :)

Skrevet

Er det umuligt at finde nogen unge piger max 25 år som os modtager græsk gerne i trekants området ! :)

Trekants området ;) hvor ellers ;) bare sig at du godt vil benytte bagdøren :D

Undskyld, kunne lade være ;) ;)

Skrevet

Trekants området ;) hvor ellers ;) bare sig at du godt vil benytte bagdøren :D

Undskyld, kunne lade være ;);)

Sjovt, jeg svarede nogenlunde det samme, næsten på samme tid som gog-gog, men mit indlæg er ikke kommet på boardet. En lille sw bug måske?

Vil nu sige at stedet er placeret umiddelbart bagved trekants området - nu er jeg så heller ikke så godt kendt i lokalliteten. He, he

Skrevet

En lille sw bug måske?

Næh såmænd ikke, men hvis 2 brugere skriver et indlæg på omkring samme tid, så skal man muligvis lige godkende sit eget indlæg én gang til.

Der vil typisk stå en notifikation om, at en anden bruger netop har postet et indlæg.

MVH

Co Admin :ugeek:

Skrevet

Næh såmænd ikke, men hvis 2 brugere skriver et indlæg på omkring samme tid, så skal man muligvis lige godkende sit eget indlæg én gang til.

Der vil typisk stå en notifikation om, at en anden bruger netop har postet et indlæg.

MVH

Co Admin :ugeek:

Elsker af Aarhus skrev:

Æh en lille drejning af mit alias jeg ikke er helt enig i :D Prøver sgu at gøre lidt reklame for mig selv ... IKK!!!!!!!!!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.