Hop til indhold

SKØN UNG KVINDE PÅ FYN

Featured Replies

Skrevet

Det var tirsdag at jeg fik en aftale i hus med denne kvinde, lidt over 40 år ( på Fyn hun er kun på til kl.15.00 jeg skal nok forsøge at komme nærmere på hvor hun kan findes på Annonceligth Fyn)

vi havde prøvet til en lille uges tid, så endelig lykkes det. Var lidt spændt for der var ikke billede på profilen, men vil ked nips der kom, det var svært at holde fingrene i ro, og endelig fik jeg hende med

op i soveværelset og fik tøjet af hende, hun sagde hun havde fået 3 børn, men det var ikke at se, sætte hende på sengekanten oh så skal jeg love for der blev suttet godt igennem og killed under

nosserne, så måtte hun ned på ryggen og min tunge på vandring og ende mellem benene og der var fin forbindelse, hvis hendes vrikkend med hofterne og stønnen var fake, så var hun god. så op med

pikken og den blev vredet til sidste dråbe. Og der var intet hastværk.

Skal jeg prøve igen det er ganske vist :twisted:  

Skrevet
hillerslev skrev, for 2 timer siden:

Det var tirsdag at jeg fik en aftale i hus med denne kvinde, lidt over 40 år ( på Fyn hun er kun på til kl.15.00 jeg skal nok forsøge at komme nærmere på hvor hun kan findes på Annonceligth Fyn)

vi havde prøvet til en lille uges tid, så endelig lykkes det. Var lidt spændt for der var ikke billede på profilen, men vil ked nips der kom, det var svært at holde fingrene i ro, og endelig fik jeg hende med

op i soveværelset og fik tøjet af hende, hun sagde hun havde fået 3 børn, men det var ikke at se, sætte hende på sengekanten oh så skal jeg love for der blev suttet godt igennem og killed under

nosserne, så måtte hun ned på ryggen og min tunge på vandring og ende mellem benene og der var fin forbindelse, hvis hendes vrikkend med hofterne og stønnen var fake, så var hun god. så op med

pikken og den blev vredet til sidste dråbe. Og der var intet hastværk.

Skal jeg prøve igen det er ganske vist :twisted:  

Link 

Skrevet

Ung kvinde på 40?

Skrevet

Sgu en underholdende ‘anmeldelse’..... :-)

Venligst

French

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.