Hop til indhold
hillerslev

SKØN UNG KVINDE PÅ FYN

Recommended Posts

Det var tirsdag at jeg fik en aftale i hus med denne kvinde, lidt over 40 år ( på Fyn hun er kun på til kl.15.00 jeg skal nok forsøge at komme nærmere på hvor hun kan findes på Annonceligth Fyn)

vi havde prøvet til en lille uges tid, så endelig lykkes det. Var lidt spændt for der var ikke billede på profilen, men vil ked nips der kom, det var svært at holde fingrene i ro, og endelig fik jeg hende med

op i soveværelset og fik tøjet af hende, hun sagde hun havde fået 3 børn, men det var ikke at se, sætte hende på sengekanten oh så skal jeg love for der blev suttet godt igennem og killed under

nosserne, så måtte hun ned på ryggen og min tunge på vandring og ende mellem benene og der var fin forbindelse, hvis hendes vrikkend med hofterne og stønnen var fake, så var hun god. så op med

pikken og den blev vredet til sidste dråbe. Og der var intet hastværk.

Skal jeg prøve igen det er ganske vist :twisted:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 2 timer siden:

Det var tirsdag at jeg fik en aftale i hus med denne kvinde, lidt over 40 år ( på Fyn hun er kun på til kl.15.00 jeg skal nok forsøge at komme nærmere på hvor hun kan findes på Annonceligth Fyn)

vi havde prøvet til en lille uges tid, så endelig lykkes det. Var lidt spændt for der var ikke billede på profilen, men vil ked nips der kom, det var svært at holde fingrene i ro, og endelig fik jeg hende med

op i soveværelset og fik tøjet af hende, hun sagde hun havde fået 3 børn, men det var ikke at se, sætte hende på sengekanten oh så skal jeg love for der blev suttet godt igennem og killed under

nosserne, så måtte hun ned på ryggen og min tunge på vandring og ende mellem benene og der var fin forbindelse, hvis hendes vrikkend med hofterne og stønnen var fake, så var hun god. så op med

pikken og den blev vredet til sidste dråbe. Og der var intet hastværk.

Skal jeg prøve igen det er ganske vist :twisted:  

Link 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...