Hop til indhold
Tyren13

Asian Massage Århusvej Randere

Recommended Posts

For en uges tid siden så jeg er thaisted på Århusvej

Havde ikke set stedet før, så jeg tænkte jeg ville tage én for holdet.

Således med frisk mod drog jeg afsted. Jeg ringede og lavede en aftale. Det var nok mutter der tog imod. Køn pige. Hun spurgte uden omsvøb, hvad jeg var kommet efter, Hånd, mund eller fuld pakke.

Jeg havde nok foretrukket om det var kommet lidt hen ad vejen. Nå det skulle ikke spolere min oplevelse. Jeg valgte hånd for ligesom at komme igang. Ud forsvandt mutter og der blev en stor palaver ude i køkkenet og lidt senere kom en anden pige ind. Hun havde trukket loddet åbenbart. Hun var nu ganske sød, hun gav en rimelig massage med mange hentydninger. Efter "vend dig om" gik hun straks igang med lille mand som voksede lidt. Så kom spørgsmålet - samleje? Hun var nu ganske sød så hvorfor ikke. Med et ja fra mig så smed hun alt klunset  og satte sig over mig  så jeg kunne stimulere hende med hånd og tunge alt mens hun tog om pikken. Hurtigt på med kondom og om i missionær stilling - hvorefter jeg red hende forfra og bag fra. Hun suttede ganske godt indtil jeg kunne mærke det komme,- af med hætten og sprøjte ud over hendes bryster.

Tilbud om cola eller vand.

En ganske rimelig oplevelse dog lidt for pushy

Villigheden fejlede ikke noget

Gentagelse - næppe

Det trak ned at der under hele turen var et gevaldigt snakken i køkkenet og i forstuen.

Lad mig høre om der er andre der har været der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyren13 skrev, for 9 timer siden:

Således med frisk mod drog jeg afsted. Jeg ringede og lavede en aftale. Det var nok mutter der tog imod. Køn pige. Hun spurgte uden omsvøb, hvad jeg var kommet efter, Hånd, mund eller fuld pakke.

Jeg havde nok foretrukket om det var kommet lidt hen ad vejen. Nå det skulle ikke spolere min oplevelse. Jeg valgte hånd for ligesom at komme igang. Ud forsvandt mutter og der blev en stor palaver ude i køkkenet og lidt senere kom en anden pige ind. Hun havde trukket loddet åbenbart. Hun var nu ganske sød, hun gav en rimelig massage med mange hentydninger. Efter "vend dig om" gik hun straks igang med lille mand som voksede lidt. Så kom spørgsmålet - samleje? Hun var nu ganske sød så hvorfor ikke. Med et ja fra mig så smed hun alt klunset  og satte sig over mig  så jeg kunne stimulere hende med hånd og tunge alt mens hun tog om pikken. Hurtigt på med kondom og om i missionær stilling - hvorefter jeg red hende forfra og bag fra. Hun suttede ganske godt indtil jeg kunne mærke det komme,- af med hætten og sprøjte ud over hendes bryster.

Gentagelse - næppe

Det trak ned at der under hele turen var et gevaldigt snakken i køkkenet og i forstuen.

Hvad kostede en sådan oplevelse+ 1 time eller hvor længe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyren13 skrev, for 12 timer siden:

Gentagelse - næppe

Link??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Tyren13 skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har ikke noget link,

MHT priser så er de ens i hele Randers. Jeg tror ikke det er noget man skriver her

Jo da, hvorfor ikke:) fp i Randers har kostet 1000kr lige så længe jeg  kan huske 

Redigeret af Jolly Roger
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...