Hop til indhold

Asian Massage Århusvej Randere

Featured Replies

Skrevet

For en uges tid siden så jeg er thaisted på Århusvej

Havde ikke set stedet før, så jeg tænkte jeg ville tage én for holdet.

Således med frisk mod drog jeg afsted. Jeg ringede og lavede en aftale. Det var nok mutter der tog imod. Køn pige. Hun spurgte uden omsvøb, hvad jeg var kommet efter, Hånd, mund eller fuld pakke.

Jeg havde nok foretrukket om det var kommet lidt hen ad vejen. Nå det skulle ikke spolere min oplevelse. Jeg valgte hånd for ligesom at komme igang. Ud forsvandt mutter og der blev en stor palaver ude i køkkenet og lidt senere kom en anden pige ind. Hun havde trukket loddet åbenbart. Hun var nu ganske sød, hun gav en rimelig massage med mange hentydninger. Efter "vend dig om" gik hun straks igang med lille mand som voksede lidt. Så kom spørgsmålet - samleje? Hun var nu ganske sød så hvorfor ikke. Med et ja fra mig så smed hun alt klunset  og satte sig over mig  så jeg kunne stimulere hende med hånd og tunge alt mens hun tog om pikken. Hurtigt på med kondom og om i missionær stilling - hvorefter jeg red hende forfra og bag fra. Hun suttede ganske godt indtil jeg kunne mærke det komme,- af med hætten og sprøjte ud over hendes bryster.

Tilbud om cola eller vand.

En ganske rimelig oplevelse dog lidt for pushy

Villigheden fejlede ikke noget

Gentagelse - næppe

Det trak ned at der under hele turen var et gevaldigt snakken i køkkenet og i forstuen.

Lad mig høre om der er andre der har været der

Skrevet
Tyren13 skrev, for 9 timer siden:

Således med frisk mod drog jeg afsted. Jeg ringede og lavede en aftale. Det var nok mutter der tog imod. Køn pige. Hun spurgte uden omsvøb, hvad jeg var kommet efter, Hånd, mund eller fuld pakke.

Jeg havde nok foretrukket om det var kommet lidt hen ad vejen. Nå det skulle ikke spolere min oplevelse. Jeg valgte hånd for ligesom at komme igang. Ud forsvandt mutter og der blev en stor palaver ude i køkkenet og lidt senere kom en anden pige ind. Hun havde trukket loddet åbenbart. Hun var nu ganske sød, hun gav en rimelig massage med mange hentydninger. Efter "vend dig om" gik hun straks igang med lille mand som voksede lidt. Så kom spørgsmålet - samleje? Hun var nu ganske sød så hvorfor ikke. Med et ja fra mig så smed hun alt klunset  og satte sig over mig  så jeg kunne stimulere hende med hånd og tunge alt mens hun tog om pikken. Hurtigt på med kondom og om i missionær stilling - hvorefter jeg red hende forfra og bag fra. Hun suttede ganske godt indtil jeg kunne mærke det komme,- af med hætten og sprøjte ud over hendes bryster.

Gentagelse - næppe

Det trak ned at der under hele turen var et gevaldigt snakken i køkkenet og i forstuen.

Hvad kostede en sådan oplevelse+ 1 time eller hvor længe?

Skrevet
Tyren13 skrev, for 12 timer siden:

Gentagelse - næppe

Link??

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke noget link,

MHT priser så er de ens i hele Randers. Jeg tror ikke det er noget man skriver her

Skrevet
Tyren13 skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har ikke noget link,

MHT priser så er de ens i hele Randers. Jeg tror ikke det er noget man skriver her

Jo da, hvorfor ikke:) fp i Randers har kostet 1000kr lige så længe jeg  kan huske 

Redigeret af Jolly Roger
Slåfejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.