Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 Hej i "klubben". Et lille spørgsmål bare sådan lige smidt på bordet. Nu er det sådan jeg bor ombord på en gammel kutter som ikke bare er fastliggende husbåd, men som rent faktisk kan sejle. Så jeg tænker det ku være hyggeligt og frækt at ta en dag på vandet hvor der både er GP'er og mandlige gæster med. Jeg har ikke helt afklaret hvordan og hvorledes det sådan skal arrangeres. Men kom endelig med indspark. Og det gælder både mænd og kvinder her i dette forum. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. November, 2018 Hvor mange er der plads til og tænker du seksuel aktivitet, eller et (også meget fint tænkt) socialt arrangement ala fisketur med frokost eller....hvis det indbefater business med dejlige kvinder, så hvor mange rum har du på den kutter bh alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden: Hvor mange er der plads til og tænker du seksuel aktivitet, eller et (også meget fint tænkt) socialt arrangement ala fisketur med frokost eller....hvis det indbefater business med dejlige kvinder, så hvor mange rum har du på den kutter bh alko Jeg tænker at hvis lysterne tager over, så er der mulighed for det. Og det er IKKE noget jeg skal tjene noget på hvis det er. Der kan vel være en 15 stykker ombord. Den er 50 fod lang (15m). Der er to lukager, en stue, et køkken og så styrehuset hvor der er et bord med spiseplads. Ikke så 15 kan sidde og spise. Men er det højsommer kan man jo spise ude på dækket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. November, 2018 (edited) Lyder spændende og som en god ide. Hvor skal der sejles fra? vh Alko Redigeret 23. November, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2018 Jeg kunne godt være på ,fedt forespørgsel,,,,, Måske folk selv kan tage en GP' er med som var med på lidt sjov ,,bare en lummer tanke Man betaler jo for hende og til fællesskabet,,udgifter til båd mad mv. Vh Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. November, 2018 Varmemester skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker at hvis lysterne tager over, så er der mulighed for det. Og det er IKKE noget jeg skal tjene noget på hvis det er. Er godt råd kunne være ligge sig fast på karakteren af arrangementet, og lade fremgå tydeligt af invitationerne. Hvis det er defust, kan det hurtigt give bagslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. November, 2018 Tjah, jeg har selv en sejlbåd, hvor jeg ad et par omgange har haft en glædespige med ude. Det var en skønne oplevelser. Jeg kan desværre ikke linke til hovedoplevelsen, da søgefunktionen herinde er alt for dårlig. Men kigger I efter en tråd, der hedder "Så til søs" dateret 18. maj 2013, får I en fyldig rapport om min oplevelse til søs med Nikita Darling. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. November, 2018 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Tjah, jeg har selv en sejlbåd, hvor jeg ad et par omgange har haft en glædespige med ude. Det var en skønne oplevelser. Jeg kan desværre ikke linke til hovedoplevelsen, da søgefunktionen herinde er alt for dårlig. Men kigger I efter en tråd, der hedder "Så til søs" dateret 18. maj 2013, får I en fyldig rapport om min oplevelse til søs med Nikita Darling. Fundet Så til søs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. November, 2018 TheVoice skrev, for 21 minutter siden: Fundet Så til søs Tusind tak for dit detektivarbejde. Når jeg nu genlæser strengen, bliver jeg bare ked så af, at Fickenstein fik lov til at ødelægge og spolere min gode oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Lyder spændende og som en god ide. Hvor skal der sejles fra? vh Alko Min tanke var at der vil blive sejlet ud fra Københavns Havn. Måske fra Ofelia Plads/Kvæsthusbroen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 Hunting for beaver skrev, for 55 minutter siden: Jeg kunne godt være på ,fedt forespørgsel,,,,, Måske folk selv kan tage en GP' er med som var med på lidt sjov ,,bare en lummer tanke Man betaler jo for hende og til fællesskabet,,udgifter til båd mad mv. Vh Hunter Tak. Ja det ku være en mulighed. Ja til at splejse til maden. Men nej til udgifter til båden. Den ligger jeg til plus mit sømandsskab. Og det gør jeg for hyggens skyld. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 TheVoice skrev, for 58 minutter siden: Er godt råd kunne være ligge sig fast på karakteren af arrangementet, og lade fremgå tydeligt af invitationerne. Hvis det er defust, kan det hurtigt give bagslag. I know. Det er derfor jeg har lavet indlægget. For at få nogle ideer og så arbejde videre ud fra dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2018 Ok cool nok ,,selv nåede jeg aldrig dulighedsbeviset,, Kunne evt lige sejle til Polen der er de smukkeste tøzer ,,til ca 350 kr./ timen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. November, 2018 Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: Ok cool nok ,,selv nåede jeg aldrig dulighedsbeviset,, Det behøver du heller ikke. Bare du kan bringe skuden ud af havnen og komme sikkert hjem igen, så er det sgu lige meget med papirer. Jeg har selv bragt et sejlfartøj helt op til Stavanger uden større problemer, og jeg har kun den teoretiske prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2018 Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden: Ok cool nok ,,selv nåede jeg aldrig dulighedsbeviset,, Kunne evt lige sejle til Polen der er de smukkeste tøzer ,,til ca 350 kr./ timen Som BX skriver "så behøver du heller ikke det". Jeg er så den lykkelige ejer af både duelighed og Y3 og regner med at jeg skal ta Y1 her til foråret. Hehe.. Så skal vi sq ha fundet nogle flere køjepladser hvis vi skal være en 15 personer ombord.. Borende X skrev, for 1 minut siden: Det behøver du heller ikke. Bare du kan bringe skuden ud af havnen og komme sikkert hjem igen, så er det sgu lige meget med papirer. Jeg har selv bragt et sejlfartøj helt op til Stavanger uden større problemer, og jeg har kun den teoretiske prøve. Præcis.. Eller der er et lille " men". Den kutter jeg har er desværre lige lidt over 15m så den kræver mindst et Y3 også pga motorstørrelsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. November, 2018 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Som BX skriver "så behøver du heller ikke det". Jeg er så den lykkelige ejer af både duelighed og Y3 og regner med at jeg skal ta Y1 her til foråret. Hehe.. Så skal vi sq ha fundet nogle flere køjepladser hvis vi skal være en 15 personer ombord.. Præcis.. Eller der er et lille " men". Den kutter jeg har er desværre lige lidt over 15m så den kræver mindst et Y3 også pga motorstørrelsen. Ja, over 42 fod gør ondt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. November, 2018 Borende X skrev, for 27 minutter siden: Ja, over 42 fod gør ondt. Ja næsten.. Eller jeg vil korrigere dig og sige "alt over 14,99m gør ondt". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 505 Skrevet 24. November, 2018 Hey jeg er sku frisk på en lille sommertur så følger lige med herinde og du må da gerne sende en besked hvis det bliver til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. November, 2018 Kim 0240 skrev, for 7 timer siden: Hey jeg er sku frisk på en lille sommertur så følger lige med herinde og du må da gerne sende en besked hvis det bliver til noget Super. Det skal jeg huske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg