Hop til indhold
JydeP

Drily Bækmarksbrovej uden for "Holstebro"

Recommended Posts

Synes lige jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde med Drily. Jeg ringede til hende og bad om en time. Hun svarede strakt og tilbød sin service. Hun taler engelsk og er mega sød at tale med. Hun har det smukkeste ansigt og en fantastisk krop.  Tro mig eller se hendes billeder. De er helt ægte. 

hos Drily får man lige det hun lover. En god massage og en omgang fantastisk sex. Det bedste jeg har fået i lang tid. Hvis ikke man bliver tilfreds med den service hun levere, så tror jeg desværre aldrig med bliver tilfreds. Jeg vil ikke komme ind på selve sexen, men I bliver ikke skuffet.

Det eneste minus er, at huset ligger lidt langt væk, men det er værd at køre efter. Prisen jeg fik var yderst fair.

Hun annoncerer på annoncelight  https://annoncelight.dk/showad/256678

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har i aften besøg denne unge kønne kvinde. flotte bryster, og fast numse....

aftale blev.: body2body, sex, kys, blow ja kort sagt fuld pakke 45 min. pris 1000kr.

god sex akt, flere stillinger og afslutning med doggy.

hendes ømhed mod endelig udløsning var dårlig,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg. hun er virkelig en dejlig pige. Hun har nu altid udvist stor ømhed når jeg har besøgt hende, men det skal siges, at jeg sjældent booker under to timer, Det gør selvfølgelig, at man har lidt bedre til til det hele. Nu skal det dog ikke lyde som om jeg er der flere gange om ugen, men gerne en gang hver måned. somme tider to. 

Pas godt på hende. 

Redigeret af JydeP

Del dette indlæg


Link til indlæg
JydeP skrev, den 23/11/2018 at 16:28:

Synes lige jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde med Drily. Jeg ringede til hende og bad om en time. Hun svarede strakt og tilbød sin service. Hun taler engelsk og er mega sød at tale med. Hun har det smukkeste ansigt og en fantastisk krop.  Tro mig eller se hendes billeder. De er helt ægte. 

hos Drily får man lige det hun lover. En god massage og en omgang fantastisk sex. Det bedste jeg har fået i lang tid. Hvis ikke man bliver tilfreds med den service hun levere, så tror jeg desværre aldrig med bliver tilfreds. Jeg vil ikke komme ind på selve sexen, men I bliver ikke skuffet.

Det eneste minus er, at huset ligger lidt langt væk, men det er værd at køre efter. Prisen jeg fik var yderst fair.

Hun annoncerer på annoncelight  https://annoncelight.dk/showad/256678

 

 

Hvad med bad forhold?

lokaler???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Lokale og bad er ret fine og de gange jeg har været forbi er hun gået med ud for at vaske og tørre bag efter. super lækker service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej overvejer selv at besøge hende på mandag?!

hvor ligger vi sådan prismæssigt?!

og er det kun hende der er der?! Så man ikke rissikerer en anden pige end den dejlighed i beskriver?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Drily i Bøvlingbjerg lørdag morgen og hold da helt op hvor er hun top lækker. Dejlige store - naturlige bryster, smukt ansigt og en numse der er så flot med en tilhørende hvepse talje og langt hår der nåede helt ned til numsen. Fuldstændig glat mis, som var utrolig stram og lækker - nøj hvor er hun sød og dejlig - meget god snak og fin massage, som dog ikke stod på ret længe før der skulle smages på sagerne :-)

Har lige set et link til hendes annonce i en anden tråd, men der er billederne ihvertfald ikke den skønhed jeg mødte. Hun vejer med garanti ikke et gram over de 45 kilo som der stod i annoncen som jeg reflekterede på - hun er langt kønnere. 

Vi havde super sex med ALT undtagen anal som hun ikke er til. Alder 37 år men ligner seriøst en på 25 år - WOW!!! 

Hun er her sikkert ikke så længe - vi talte lidt om hendes hjemby som jeg kender ret godt - og om de drømme hun havde for sig selv og familien i Thailand og kan kun sige, at hun ved hvad hun vil på alle måder. 

Har lige idag tjekket om hendes annonce er on-line, men jeg kan ikke finde den, så desværre ikke noget link.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...