steve 116 Skrevet 23. November, 2018 Hej er der nogen der har været forbi for nyligt og besøgt de nye piger? Hvad er priserne nu, gerne flere priser Hvordan ser de ud for billederne passer jo ikke? https://annoncelight.dk/showad/264828 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 23. November, 2018 steve skrev, 1 time siden: Hej er der nogen der har været forbi for nyligt og besøgt de nye piger? Hvad er priserne nu, gerne flere priser Hvordan ser de ud for billederne passer jo ikke? https://annoncelight.dk/showad/264828 Hej brødre. Jeg må medgive Steve, at det er flotte og brugbare piger på billederne, MEN desværre er de nok alle fake. Hvis de var real, var der formentlig en lang kø udenfor forretningen!!. Er spændt på at høre om deres nuru-tilbud fra i forgårs uden gummi.... Giv endelig en anmeldelse eller evt. en PM. God dag til jer alle. John Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 23. November, 2018 Jeg spurgte på telefonen og med sms for nogen tid siden til priserne. Dengang lød annoncen også på noget med uden gummi og det kunne så være både oral og samleje. Dengang lød svaret at jeg skulle komme derop for at få prisen at vide. Det betyder måske at prisen er ret høj, eller måske til forhandling efter hvordan de vurderer en ved selvsyn? Megafransk med slug skulle dengang takseres til 1000 kr oveni prisen for massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 23. November, 2018 Jeg spurgte i denne uge 1800kr nej tak. Incl megafransk sidst jeg var der holdt billeder ikke vand. 8000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 24. November, 2018 (edited) Det lyder som nogle heftige priser med 1500 kr for en time med sex en gang..... Redigeret 24. November, 2018 af steve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 254 Skrevet 24. November, 2018 Da jeg senest var forbi for få uger siden, annoncerede de med nye unge piger. De var der så bare ikke lige den dag (hvis overhovedet), da der sad 3 halvgamle krager der. 1000kr for en times fuldpakke, men selv ved andre ydelser, var hun ikke speciel god til hverken massage eller ++ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg