Romer 6 Skrevet 22. November, 2018 Så fik jeg fornøjelsen af at tilbringe en times tid med Nati. Det er absolut ikke sidste gang jeg aflægger hende et besøg. Helt nede på jorden og ingen ur der tikker. Nærværende og skøn at tilbringe tiden sammen med. Vil ikke beskrive mere af min oplevelse med hende. Hun SKAL opleves. Så gutter. Kom da afsted og nyd denne dejlige tøs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 22. November, 2018 Husk link? Men ja du har ret hun er pisse sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 23. November, 2018 https://annoncelight.dk/showad/242741 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 24. November, 2018 Romer skrev, den 22/11/2018 at 21:28: Så fik jeg fornøjelsen af at tilbringe en times tid med Nati. Det er absolut ikke sidste gang jeg aflægger hende et besøg. Helt nede på jorden og ingen ur der tikker. Nærværende og skøn at tilbringe tiden sammen med. Vil ikke beskrive mere af min oplevelse med hende. Hun SKAL opleves. Så gutter. Kom da afsted og nyd denne dejlige tøs. Thank you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 25. November, 2018 Romer skrev, den 22/11/2018 at 21:28: Så fik jeg fornøjelsen af at tilbringe en times tid med Nati. Det er absolut ikke sidste gang jeg aflægger hende et besøg. Helt nede på jorden og ingen ur der tikker. Nærværende og skøn at tilbringe tiden sammen med. Vil ikke beskrive mere af min oplevelse med hende. Hun SKAL opleves. Så gutter. Kom da afsted og nyd denne dejlige tøs. Hello.. i am writing in english, so Nati also can read, that i am very satisfied with the visit on saturday afternoon.. wow! What a pleasant visit it was.. smiling girl, delicious girl, who gave me exatly what i wanted... and i went home with a big smile on my face.. Top 5 in my book.. and i have been around.. believe me..;-) 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 27. November, 2018 Luxuria skrev, den 25/11/2018 at 19:17: Hello.. i am writing in english, so Nati also can read, that i am very satisfied with the visit on saturday afternoon.. wow! What a pleasant visit it was.. smiling girl, delicious girl, who gave me exatly what i wanted... and i went home with a big smile on my face.. Top 5 in my book.. and i have been around.. believe me..;-) Thank you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg