Hop til indhold
Jernrør

Petit_Kim ​​​​​​​

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/264697

 

Så gik turen til den 7 himmel aka taarup :D

Skriver til kim om hun har tid og lyst til 30 min af de frække og får et pænt svar at det har hun. Min næste besked spørg jeg hende om hun har den røde kjole med sig, men nej :( 

Hendes billedere har nok fået en lille tur i en omgang Photoshop, Men den er god nok det er hende og sikke en flot pige udstyret med en dejlig krop. 

Jeg kommer hun åbner op og der står hun i nogle fine hotpants og en sød bh og så smiler hun til mig og siger hej, og så er jeg solgt puha hun er dejlig.

 

vi smider tøjet får kysset og nusset og jeg får mærket på det som man nu skal og det hele spiller, hun har silikone bryster de sidder flot på hende og er dejlige at hive i :P
over i sengen hvor hun starter ud med at give jernrøret en tur, og et dejligt blow hun giver. Hun kommer op til mig hvor vi ligger os på siden og kysser og kigger hinanden dybt i øjnene og kysser puha der gik så meget gfe i den at jeg ikke kunne lade være med at smile og det hele bare kørte rundt i kroppen på mig, wauw det var frækt.

Min tur til at give hende en omgang, tungen kom på arbejde og hun var vild med det, fra at hun var lidt fugtig til det løb :wub:

sexen en tur op og ride med hende hvor hun fik lov til at styre det og jeg kunne nyde og hendes fine numse der hoppet op og ned, og hendes bryster i mit ansigt.

en tur bag fra hvor jeg rigtig kunne nyde den flotte numse 

til sidst om i en missionær hvor der endnu en gang gik gfe i den med dejlige våde kys frækt øjnene kontakt.

 

vi fik hygget snakket lidt frem og tilbage der var ikke noget stress, jeg fik en super god oplevelse og sikker på hun går glad i seng senere på aften ;)

 

kan kun anbefale hende, hun er her i 10 dage, om jeg kigger forbi hende igen, ja det tænker jeg :D

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også gerne besøge hende men afstanden ✈️er for lang,,✈️

Håber hun er der når jeg kommet nærmere ,,, !!!!

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...