Hop til indhold
midtjyden

XL Zanne

Recommended Posts

Guest stump

Er der nogen herinde der har erfaringer med XL Zanne ved skals...?

Jeg har set hende og hun ser bestemt ikke ud som på billederne (de må være temmelig gamle)

http://www.voksenlisten.dk/zanne

https://annoncelight.dk/annonce/16322/xl ... -50-471933

lad mig høre hvad I siger...

Har du anmeldt annoncerne? Kommenteret dem?

Hvordan er hun anderledes, sammenlignet med billederne? Har hun tabt sig, og blevet til S i stedet for XL? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der bliver spurgt om der er nogen der har "leget" med xl zanne, og ikke andet :?:

Det er ikke korrekt.

Pigen ser ikke ud som på billederne, og der er plads i de links som var sendt med, til at anmelde annoncerne. Hvis ikke vi bruger mulighederne for at skubbe lidt til sandfærdighederne i de annoncer som pigerne laver, kommer vi da aldrig videre. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, sådan kan vi jo læse og forstå forskelligt, men hvis ikke jeg hører noget negativt, kommer der sikkert en anmeldelse på et tidspunkt ;) Der er lidt på gimmel om hende..

Jeg kan forøvrigt se at anmelderen ikke har været på eg. siden sept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja, sådan kan vi jo læse og forstå forskelligt, men hvis ikke jeg hører noget negativt, kommer der sikkert en anmeldelse på et tidspunkt ;) Der er lidt på gimmel om hende..

Jeg kan forøvrigt se at anmelderen ikke har været på eg. siden sept.

Sådan formulerede trådstarteren sig:

Jeg har set hende og hun ser bestemt ikke ud som på billederne (de må være temmelig gamle)

Så hvordan du kan få det til, at der kun spørges om nogen har besøgt kvinden, det ved jeg altså ikke.

Størrelses-systemet med eksempelvis X, rummer jo muligheden for flere Xer efter hinanden, så det er rimeligt nemt at være ærlige overfor hinanden, eller bare skrive antallet af kg.

Eller hvad?

Det er i hvert fald oplysninger, som er vigtige for mig. Og fotos der måske ikke ligner længere, det må da også være et absolut "NO NO".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...