Guest Kabali Skrevet 22. November, 2018 Er der kogen der har erfaring med ekstraydelse på stedet? Ligeledes beskrivelse af pigerne på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 22. November, 2018 Prøv at lægge et link op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. November, 2018 mester4u skrev, for 2 timer siden: Prøv at lægge et link op Ja eller endnu bedre, prøv, læs, i forvejen Tråd under Andmeldelser måske kogen er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 22. November, 2018 prøv da at åbne øjne og se hvad der er sagt ! ellers vend tilbage og du får en guide line to do it ! ONLY WANT TO HELP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 25. November, 2018 Haha...jeg læste trådtitlen som "Jan Holm" og var sådan lidt...jeg skal fandme ikke masseres af en thai, der hedder Jan Holm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 26. November, 2018 Havemand skrev, for 6 timer siden: Haha...jeg læste trådtitlen som "Jan Holm" og var sådan lidt...jeg skal fandme ikke masseres af en thai, der hedder Jan Holm Hej igen , Så husk at læs stave måden ! Ikke Jan Holm Mennnn Jan Hom , Jan er et unisex navn , hermed også et pige navn i mange lande , Hom er et typisk Thai navn , Så ikke alt er negativt her !!! Ligesom det danske drenge navn KIM er et Amerikansk pige navn F.eks ' KIM NOVAK Kendt skuespiller ! Så håber ikke det var derfor , du ikke ville have en times massage ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kabali Skrevet 29. November, 2018 Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 2. December, 2018 Kabali skrev, den 29/11/2018 at 08:48: Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. Må da sige til dig ,det var ikke for at være ubehøvlet , og hvis du læser det igen, så håber jeg du kan se det var ironi, ligesom ham der kom med bemærkningen . Angående dit spørgsmål om ekstra ydelse så tror jeg at hvis du læser tråden fra begyndelsen , har du svar på det meste . Kan du have en god søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg