Hop til indhold

Jan Hom tønder

Featured Replies

Skrevet

Er der kogen der har erfaring med ekstraydelse på stedet? Ligeledes beskrivelse af pigerne på stedet. 

Skrevet
mester4u skrev, for 2 timer siden:

Prøv at lægge et link op

Ja eller endnu bedre, prøv, læs, i forvejen Tråd under Andmeldelser :-o

måske kogen er der :rolleyes:

Skrevet

prøv da at åbne øjne og  se hvad der er  sagt !

ellers  vend tilbage og du får en guide line to do it !

ONLY WANT TO HELP 

Skrevet

Haha...jeg læste trådtitlen som "Jan Holm" og var sådan lidt...jeg skal fandme ikke masseres af en thai, der hedder Jan Holm :lol:

Skrevet
Havemand skrev, for 6 timer siden:

Haha...jeg læste trådtitlen som "Jan Holm" og var sådan lidt...jeg skal fandme ikke masseres af en thai, der hedder Jan Holm :lol:

Hej igen ,

Så husk at læs stave måden ! Ikke Jan Holm  Mennnn   Jan Hom ,      Jan er et unisex navn , hermed også et pige navn i mange lande ,

Hom er et typisk Thai navn , Så ikke alt er negativt  her !!!   Ligesom  det danske drenge navn KIM   er et Amerikansk pige navn   F.eks '

KIM NOVAK   Kendt skuespiller  !  Så håber ikke det var derfor , du ikke ville have en times massage !

Skrevet

Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. 

Skrevet
Kabali skrev, den 29/11/2018 at 08:48:

Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. 

Må da sige til dig ,det var ikke for at være ubehøvlet , og hvis du læser det igen, så håber jeg du kan se det var ironi,  ligesom ham der kom med bemærkningen .

Angående dit spørgsmål om ekstra ydelse så tror jeg at hvis du læser tråden fra begyndelsen , har du svar på det meste .

Kan du have en god søndag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.