der gute mand 32 Skrevet 22. November, 2018 Hej alle Hvem giver den bedste prostata massage på Fyn pt Håber at høre fra jer God dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 22. November, 2018 Ja... det ville være dejligt at vide 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 22. November, 2018 jeg ville nok smutte over den lille bro og et smut til Kolding, der er Ladygitte og hun er god... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 22. November, 2018 Jeg ville nok vende snuden mod København Ø og Ringstedgade for at få en aftale med hovedstadens sprødeste MILF aka Chantall. Hendes finger i nummeret under et blowjob er efterhånden legendarisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. November, 2018 Behøver da ikke tage til hverken Jylland eller Sjælland Der findes da piger her på fyn som kan yde god prostata massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 22. November, 2018 Madame Illona skrev, 1 time siden: Behøver da ikke tage til hverken Jylland eller Sjælland Der findes da piger her på fyn som kan yde god prostata massage hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. November, 2018 Jeg gør i prostata massage og Madame M gør også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 22. November, 2018 Jeg vender nok snuden den anden vej, fra Sjælland mod Fyn, hos Madame M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 23. November, 2018 Massagedronningen kan også dette. Desværre er hendes priser rablende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 25. November, 2018 Er Madame Illona og Madame M overhovedet blevet anmeldt? Jeg mener ikke jeg har set noget i nyere tid og da slet ikke om deres prostatamassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haderslev kinky fyr 39 Skrevet 25. November, 2018 Jeg må også krybe til korset og erkende at køre til Fyn når det gælder prosta masage . Min frækkeste og bedste oplevelse var hos madame Elisabeth. Her fik jeg monteret en malke maskine på banditten,mens elisabeth stille og roligt legede med min røv. Det var så frækt at jeg havde svært ved at holde mig tilbage og kom voldsomt . Det kan godt anbefales . God søndag fra kinky 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 25. November, 2018 Sentinel skrev, for 4 timer siden: Er Madame Illona og Madame M overhovedet blevet anmeldt? Jeg mener ikke jeg har set noget i nyere tid og da slet ikke om deres prostatamassage Skal vi have en anmeldelse af prostatamassage for at kunne tilbyde det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 27. November, 2018 Madame Illona skrev, den 25/11/2018 at 10:41: Skal vi have en anmeldelse af prostatamassage for at kunne tilbyde det ? Spøjst spørgsmål Eller måske spøjst at besvare mit spørgsmål med et spørgsmål Men for at svare på dit spørgsmål Madame Illona, så nej det behøver man ikke, men hvis nu det havde været gode oplevelser folk har haft med dine/jeres anale oplevelser, kunne det godt være de har været beskrevet i tidligere anmeldelser. Men ak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 27. November, 2018 Sentinel skrev, for 6 timer siden: Spøjst spørgsmål Eller måske spøjst at besvare mit spørgsmål med et spørgsmål Men for at svare på dit spørgsmål Madame Illona, så nej det behøver man ikke, men hvis nu det havde været gode oplevelser folk har haft med dine/jeres anale oplevelser, kunne det godt være de har været beskrevet i tidligere anmeldelser. Men ak... Kunne også være at dem man har haft ikke ønsker at stå frem og anmelde det af personlige årsager eller ikke er på denne side. Efter 26 år i branchen så er jeg stødt på mange der har været ganske godt tilfreds med behandlingen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 27. November, 2018 (edited) jeg vil da gerne give min bedste anbefaling til Madame I. Er aldrig blevet skuffet når jeg har besøgt hende, hvilket desværre er sket alt for sjældent, men det burde jeg måske tage en snak med min bank om. Hun har fuldstændig styr på de områder indenfor dominans, hvor jeg bevæger mig inkl. anale lege og samtidig empatisk og sympatisk. Så jeg kan sagtens anbefale hende, selvom der måske mangler en decideret anmeldelse herinde på sitet. Iøvrigt kræver det vist blot at klikke på Illonas annonceprofil, så kommer der en række anmeldelser frem. Redigeret 27. November, 2018 af grandemarco fejltastning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 27. November, 2018 Mjaa men så siger vi det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madame M Skrevet 29. November, 2018 Sentinel skrev, den 27/11/2018 at 13:36: Mjaa men så siger vi det... Sentinel skrev, den 25/11/2018 at 06:10: Er Madame Illona og Madame M overhovedet blevet anmeldt? Jeg mener ikke jeg har set noget i nyere tid og da slet ikke om deres prostatamassage ja hvis du går ind og søger det, så er jeg sikker på at du nok finder en Anmeldelse på Prostata :-p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg