Hop til indhold
der gute mand

Prostata massage hvem hvor

Recommended Posts

Madame Illona skrev, 1 time siden:

Behøver da ikke tage til hverken Jylland eller Sjælland 

Der findes da piger her på fyn som kan yde god prostata massage

hvem? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Madame Illona og Madame M overhovedet blevet anmeldt? Jeg mener ikke jeg har set noget i nyere tid og da slet ikke om deres prostatamassage :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også krybe til korset og erkende at køre til Fyn når det gælder prosta masage . Min frækkeste og bedste oplevelse var hos madame Elisabeth. Her fik jeg monteret en malke maskine på banditten,mens elisabeth stille og roligt legede med min røv. Det var så frækt at jeg havde svært ved at holde mig tilbage og kom voldsomt . Det kan godt anbefales .  God søndag fra kinky 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 25/11/2018 at 10:41:

Skal vi have en anmeldelse af prostatamassage for at kunne tilbyde det ?

Spøjst spørgsmål :huh: Eller måske spøjst at besvare mit spørgsmål med et spørgsmål :blink:

Men for at svare på dit spørgsmål Madame Illona, så nej det behøver man ikke, men hvis nu det havde været gode oplevelser folk har haft med dine/jeres anale oplevelser, kunne det godt være de har været beskrevet i tidligere anmeldelser. Men ak...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 6 timer siden:

Spøjst spørgsmål :huh: Eller måske spøjst at besvare mit spørgsmål med et spørgsmål :blink:

Men for at svare på dit spørgsmål Madame Illona, så nej det behøver man ikke, men hvis nu det havde været gode oplevelser folk har haft med dine/jeres anale oplevelser, kunne det godt være de har været beskrevet i tidligere anmeldelser. Men ak...

Kunne også være at dem man har haft ikke ønsker at stå frem og anmelde det af personlige årsager eller ikke er på denne side. Efter 26 år i branchen så er jeg stødt på mange der har været ganske godt tilfreds med behandlingen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil da gerne give min bedste anbefaling til Madame I. Er aldrig blevet skuffet når jeg har besøgt hende, hvilket desværre er sket alt for sjældent, men det burde jeg måske tage en snak med min bank om. Hun har fuldstændig styr på de områder indenfor dominans, hvor jeg bevæger mig inkl. anale lege og samtidig empatisk og sympatisk. Så jeg kan sagtens anbefale hende, selvom der måske mangler en decideret anmeldelse herinde på sitet.

Iøvrigt kræver det vist blot at klikke på Illonas annonceprofil, så kommer der en række anmeldelser frem.

Redigeret af grandemarco
fejltastning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Sentinel skrev, den 27/11/2018 at 13:36:

Mjaa men så siger vi det... :D

 

Sentinel skrev, den 25/11/2018 at 06:10:

Er Madame Illona og Madame M overhovedet blevet anmeldt? Jeg mener ikke jeg har set noget i nyere tid og da slet ikke om deres prostatamassage :wacko:

ja hvis du går ind og søger det, så er jeg sikker på at du nok finder  en Anmeldelse på Prostata :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...