Hop til indhold
Denfrække86

Alejandra Fredericia

Recommended Posts

Hejsa

Har overvejet at besøge hende, og ville i den forbindelse høre om der er nogen der har været der og kan fortælle noget. Kan se at hun tidligere er gået under et andet navn "tagminkone". 

På forhånd tak! 

 Link:

https://annoncelight.dk/showad/254912

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrække86 skrev, for 19 minutter siden:

Hejsa

Har overvejet at besøge hende, og ville i den forbindelse høre om der er nogen der har været der og kan fortælle noget. Kan se at hun tidligere er gået under et andet navn "tagminkone". 

På forhånd tak! 

 Link:

https://annoncelight.dk/showad/254912

Søg og du skal finde, ligger flere tråde med hende herinde under navnet "tagminkone"

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 3 minutter siden:

Søg og du skal finde, ligger flere tråde med hende herinde under navnet "tagminkone"

Hej mester. Har prøvet, men trådene er noget gamle (2015) og ville høre om nogen har nyere beretninger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i sommerhuset sidste år, ikke noget specielt, men hun er sød og venlig, men der manglede lidt engagement i selve akten.

Gav kr. 800,- for 30 min..

 

Kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg besøgte hende i Struer i foråret. Dejlig kvinde,med på det hele ( ikke anal men jeg spurgte heller ikke). Liderlig og masser af kys og indlevelse.Afsluttede i munden på hende,dog uden slug. Jeg besøger hende gerne igen til hver en tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også vild med hende! Hun er en stor favorit i mine øjne og manglende indlevelse kan jeg overhovedet ikke genkende!

Hun er absolut topklasse hvis du søger ægte gfe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, den 22.11.2018 at 12:57:

Søg og du skal finde, ligger flere tråde med hende herinde under navnet "tagminkone"

Jeg har besøgt hende idag og det er ikke sidste gang jeg kommer hos hende igen wow et blowjob og hun var så våd at den næsten gled ud af hende igen kan kun sige hun er et besøg værd dejlig pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...