Hop til indhold

Recommended Posts

En erfaren penneven ;) havde opforderet mig til at prøve dette bedested.

Idag gjorde jeg så alvor af det. Ville egentlig have haft en body på N&N, men de tog ikke telefonen.

Det viste sig at være mit held.

Chabe er en lidt labytintisk indrettet klinik, i en kælder på Chr. Kiers plads på Frederiksbjerg i Århus.

http://www.chaba.dk/

Blev modtaget af Cream som taler et rigtig godt engelsk. Smilende, glad og meget servicemindet. Pæn, faktisk lækker figur, flot hår, lækker rund numse, og et par små ikke helt faste bryster. Til gengæld har de en meget kort og direkte vej til hendes lystcenter :P

God massage, og en helt helt fantastisk body2body.

Hun var meget glad for at jeg var rolig og blid. Fortalte at alt for mange af hendes kunder er hårdhændede. Ikke at de slår osv, men de bruger alt for mange kræfter når de kærtegner.

Jeg fik hende tændt, efter lidt indsats og så fik jeg simpelthen den allerbedste behandling ( hmm nå ja der har været et par andre) i min tid som sexkunde. Undervejs tog hun styringen i en 10 minutter, glemte totalt at servicere mig, justerede hele tiden sin placering på min mund så hun fik max stimo - og fik et intens orgasme - eller også er hun fantastisk god til at lade som om.

Stor anbefaling herfra. Skynd jer at booke tid, hun er her kun i et par måneder endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt denne gamle tråd frem igen. Den startede jeg i sep 2012, altså for næsten 3 år siden.

 

Jeg har nemlig atter besøgt Cream, for gud ved hvilken gang, og synes det kunne være sjovt at sammenligne oplevelsen dengang med nu. 

 

Jeg fik for små 14 dage siden den aftalte SMS fra Cream, om at hun nu var i Århus igen. 

Blev modtaget med stort smil og megen varme. Cream var frisk og glad, og vi fik en lang snak om "siden sidst".

Hun er stadig lige så delikat og indbydende, som da jeg så hende første gang. Faktisk lidt mere, for nu kender vi jo hinanden. Det er som regel en fordel, når man skal være intime sammen. 

Mens vi pludrede, fik vi taget tøjet af hinanden. Mumss, lille muskuløs krop, ikke åleslank, men helt uden fedtdepoter. Det er muskler det hele. Huden er helt lydefri, bortset fra et mindre - men stadig uskønt - røvgevir, samt en lille tatoo andet steds. Håret er blevet længere, men ellers er det den samme Cream, med det hvide smil og de varme øjne. 

Mine hænder og øjne skulle have en nøje gensyn med hende, så vi lagde ud med en lang massage til hende, hvor man jo snildt nok har alle muligheder for at se og røre overalt. 

Hun lå og spandt som en kat,  af velvære, og et par små bemærkninger og fnis om pussy sounds røg gennem luften. 

Vi gled naturligvis over i mere intime øvelser, og atter viste Cream sig som den der både tager og giver. Min hoved blev af varme og ivrige hænder styret med millimeter præcision til den helt rigtige spot, og til sidst trykket bestemt og fast ind mod herligheden, da den tid kom. 

En pause, og rollerne blev byttet om. Jeg kunne nu ikke ligge passivt og blive serviceret, dertil er hun for indbydende, så vi rodede en del rundt på sengen. Jeg brugte alle trickene for at holde længe, men med Creams færdigheder og stærkt inspirerende krop kom jeg larmende og glad i mål, lidt hurtigere end jeg havde planlagt. Det levnede tid til mere sjov og mere snak, og tiden løb. 

Glad gik jeg smilende og missende ud i solen, med et stort kram og dejlige kys som afsked i døren.

 

Der er vist lavet lidt om på Chaba/ Mali. Kan ikke se hvad, men der er blevet lysere, mere luftigt. Det er dog stadig et lidt slidt sted, med et slidt bad, som dog fungerer. 

 

Oplevelsen var altså som jeg havde håbet - lige så skøn som første gang, og gangen efter og, og, og :) 

Prisen er standard Århus pris, Cream er 28, men da hun er thai og ikke har født, ligner hun mere en sportspige på 20. 

Hvad Cream tilbyder af forskellige services skal man aftale med hende på klinikken. Hun har travlt fortalte hun, så det vil være klogt at ringe og booke tid dagen før. Hun rejser hjem i starten af september.

 

Mali Thai Massage
Chr. Kiers Plads 6, kld.8000 Aarhus
Tlf: 60 90 09 39
http://www.chaba.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt er Mena også hos Mali/ Chaba pt. Også en sød pige med indsigt i mænd og hvordan de gøres glade ;) 

hun er vel 35 og har et sødt ansigt og såen noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter godt et halvt års fravær, er Cream tilbage i Århus. 

Hun har altid været at træffe hos Chaba/Mali men nu er hun hoa King

 

King Massage

Morten Børups Gade 16.
8000 Århus C
91857487

Nej, der er ikke noget link :P

 

Læste lige min første omtale af hende først i denne tråd. Den er fra 2012. Tiden er gået sporløst hen over Cream. 

Stadig enormt sød, smilende, glad og meget opsat på at begge får en god oplevelse. 

Dagens besøg var derfor dømt til at være en succes, og det var det også. Ud over at være sød osv, har hun en fantastisk flot sportstrænet krop. Hun har masser af energi og kræfter til at gøre legen lang, let, varm og intim. 

King er en pæn klinik. Ny indrettet med lækkert bad, og pæne rene rum. Ingen thaimad lugt. 

Måske er det klogt at ringe i forvejen, for Cream har mange faste gæste i byen. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Stadig enormt sød, smilende, glad og meget opsat på at begge får en god oplevelse

Tak, og bliver næsten nødt til at skrive, da Cream var mit første besøg hos en Thaipige <3

Ja vel omk. 2012 og måske før, det her er tidspunktet hvor Cat var ejer af både Chaba og

den i Løgten, husker ej navnet, men det var tider, ja sjovt nok har goe tider med at blive

borte med blæsten, og det blev de, dog senere mødte jeg Fah, dog en hel anden historie :P

Tilbage til den kære Cream, mit første møde med hende var fremdeles, hun startede med

massage, efter en halv Time, spør hun (Gud hjælpe mig) om jeg har lyst til at give hende

massage, øh jo, (lidt paf) efter lidt tid, vender hun sig om, og spør om jeg vil slik hende <3

hvorefter jeg fik nok den største kneppetur i mit liv :D ja sådan kan det også gå på sit

første Thai besøg (det anede jeg dog ikk dengang) jo tiderne skifter og meget vand er

løbet igennem Åen i Århus, men CREAM hun er og bliver, one of Thailand, og hva det

angår hendes alder, (som åbenbart er vigtig for nogen) hun har ingen alder <3 

Velkommen tilbage Cream :wub:  vi elsker dig for den du er <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Cream flere gange over årene på Chaba med mange gode oplevelser. Jeg er til meget slanke / tynde piger og synes at Cream lagde nogle kilo på, uden på nogen måde at det ændrede oplevelsen, menhun fremstod ikke sportstrænet sidst. Men det gør hun nu igen som jeg forstår det du skriver? Skal snart til århus:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, for 8 timer siden:

Jeg svarer selv lige på mit spørgsmål til @Aarhuselsker da jeg selv har været forbi stedet. Cream har IKKE en fantastisk flot fitness trænet krop! Ikke i min optik.

Det sete afhænger af øjet :) 

Hvis du med fitness mener en krop hvor musklerne sidder som tove ned ad kroppen, har du ret. 

For mig er en fitness krop, en fast krop uden andet end en tyndt lag blødt kvindefedt, der gør den lækker at røre ved. Det er lige der Cream er, i al fald når mine øjne og hænder skal bedømme ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12/4/2018 at 08:06:

Det sete afhænger af øjet :) 

Hvis du med fitness mener en krop hvor musklerne sidder som tove ned ad kroppen, har du ret. 

For mig er en fitness krop, en fast krop uden andet end en tyndt lag blødt kvindefedt, der gør den lækker at røre ved. Det er lige der Cream er, i al fald når mine øjne og hænder skal bedømme ;) 

 

Kan kun give århuselsker ret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere givet udtryk for, at jeg ventede på, at Cream kom tilbage. Som tiden gik svandt håbet, mens trykket steg. Derfor blev det til et besøg hos Ning - anmeldelse ligger under Efterlysninger.

Et absolut dejligt besøg, men NØØØØJ, hvor jeg glæder mig til at besøge Cream. Det kan godt være, der er kommet lidt alder og lidt let krølfedt, men I guder så naturlig sød, hun er.

Så jeg vil citere Dronningen fra Århus Kuturhovedstad: " Jeg glæder mig :-) "

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Igen igen ved Århuselsker hva han taler om :D og ingen anden Thai når, nogen sinde Cream :wub:

et kg for meget eller som tidligere Tråd om hun er 40 el ? Ceam er den eneste Cream i får <3

og ja, en tøs på 21 er sku dejlig, I know :P men hun når aldrig Cream, om så Cream blev 90 :-o

Tak for kaffe, og undskyld min mening, I know :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 8 timer siden:

Hvad koster en times FP med Cream?

Det samme som næsten alle steder i Århus. 1000 plus tip, som højner niveauet ved næste besøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...