Hop til indhold

Moden thai, Søborg Thai Massage, Søborg Hovedgade 137

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Har været forbi i dag.

Bestilte en times olie massage til 400,-

Efterfuld af en håndtrold som jeg gav 300,- for.

Massagen var rigtig god. Faktisk RIGTIG god. Ikke alt for hård og ikke med for meget olie. Hun har de mest vidunderlige hænder. Kommer rundt over det hele. Og da der blev sagt "Turn around" (efter ca. 45 minutter) og jeg kom om på ryggen gik der ikke lang tid for en hun ganske roligt begyndte at nusse lillemand og bollerne på den mest rolige og behagelige måde. Hun havde absolut ikke travlt. Håndtrolden var på grænsen til det perfekte. Stille og rolig med ganske langtsom forøgelse af tempoet. Absolut ingen hast. 

Bagefter fik jeg en dejlig gang afvaskning og en cola at gå hjem på.

Jeg stod på gaden ca. 75 minutter senere. 

Pigen sagde hun hed Narlin (eller noget i den stil). Køn, moden og veldrejet. (ved ikke om det er hende du har linket til, da linket ikke virker mere)

Gentagelsesfare: Langt over 100%

Skrevet
Horny Smølf skrev, for 4 timer siden:

Har været forbi i dag.

Bestilte en times olie massage til 400,-

Efterfuld af en håndtrold som jeg gav 300,- for.

Massagen var rigtig god. Faktisk RIGTIG god. Ikke alt for hård og ikke med for meget olie. Hun har de mest vidunderlige hænder. Kommer rundt over det hele. Og da der blev sagt "Turn around" (efter ca. 45 minutter) og jeg kom om på ryggen gik der ikke lang tid for en hun ganske roligt begyndte at nusse lillemand og bollerne på den mest rolige og behagelige måde. Hun havde absolut ikke travlt. Håndtrolden var på grænsen til det perfekte. Stille og rolig med ganske langtsom forøgelse af tempoet. Absolut ingen hast. 

Bagefter fik jeg en dejlig gang afvaskning og en cola at gå hjem på.

Jeg stod på gaden ca. 75 minutter senere. 

Pigen sagde hun hed Narlin (eller noget i den stil). Køn, moden og veldrejet. (ved ikke om det er hende du har linket til, da linket ikke virker mere)

Gentagelsesfare: Langt over 100%

Hmmm, svært at finde ud af hvilket lokation denne anmeldelse gælder....

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Hmmm, svært at finde ud af hvilket lokation denne anmeldelse gælder....

Så svært er det heller ikke, idet at trådstarter har skrevet adressen i overskriften. He he...

Skrevet
Ronaldo skrev, for 3 timer siden:

Så svært er det heller ikke, idet at trådstarter har skrevet adressen i overskriften. He he...

Touche! Den overså jeg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.