Hop til indhold

Recommended Posts

brunella på frederiksberg 

jeg hører til min skræk at der er nogle der skriver løgne om hende, og rakker hende ned.

hun er nok den sidste kvinde der kan tales dårligt om.

hun giver og yder det bedste og smukkeste sex der findes i byen.

jeg siger Jer - svin ikke denne dejlige kvinde til. bare fordi I er syge i hovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Brunella er sikkert en dejlig kvinde, men ift. Sex, er der åbenbart nogen der ikke har haft samme oplevelse som dig. 

Tror det havde gavnet mere, hvis du havde beskrevet det du finder attraktivt ved hende, fremfor at kalde alle der har en anden mening end dig for “Syge i hovedet”

Vær lidt konstruktiv istedet for, kan godt se det var tidligt da du skrev det meeeen alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skorpio skrev, for 2 timer siden:

jeg hører til min skræk at der er nogle der skriver løgne om hende, og rakker hende ned.

hun er nok den sidste kvinde der kan tales dårligt om.

hun giver og yder det bedste og smukkeste sex der findes i byen.

Hej Skorpio,

Jeg synes også at dit udsagn om "syge i hovedet" burde have været udeladt. Andre end os der er superfans af Brunella må også have deres synspunkter, og når ret skal være ret er "fanklubben" jo ikke til stede når de utilfredse besøgende er hos dejligheden, så vi kan ikke bedømme hvad der er sket.

Når det er sagt erklærer jeg mig 100% enig med Skorpio. Af alle dejligheder i byen, giver Brunella mig så meget GFE oplevelse igen og igen, at for mig er der ingen af de andre søde piger der overgår hende, men der har ind imellem været kiksere hvor oplevelsen ikke levede op til sædvanlig standard. Brunella er jo et menneske - ikke en maskine

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Skorpio

Du glemmer hvad dette forum er til for. Ingen er fredet og heller ikke Brunella. At du blir ubehøvlet over sandfærdige beretninger om en kvinde som har været i branchen i plus 20 år virker helt skævt. Ingen kan holde dampen oppe i 20 år og slet ikke når man er på freelance vagt 6 dage om ugen som Brunella er jvf hendes annoncer. Som Jeg ser det så fører hun jo sig frem som den helt store model med falske billeder og lover en super oplevelse.  Brunella er ikke prisen værd og det min klare mening og helt fint hvis du har en anden mening. Måske skulle du prøve en af de plus 10-15 andre piger som er hende overlegen og til langt bedre pris. Til sidst vil Jeg minde dig om at Brunella sælger sex ydelser til os mænd og at  dette er et forum hvor man kan komme med sine synspunkter med det primære formål at man kan "hjælpe" andre til gode eller i værste fald "undgår" dårlige oplevelser. Der er nogle af os som er villig til at betale en høj pris men ydelse skal jo stå i mål med prisen. Dette indlæg handlede egentlig bare om at det gør ydelsen / servicen / pigen ikke. 

 

Mvh

Hotguy

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Hotguy. Jeg har kun besøgt Brunella en enkelt gang og gør det ikke igen. Hun er vældig sød, men sex´en var middelmådig - og så bryder jeg mig absolut ikke om falsk varebetegnelse, og hun bruger jo falske billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg svare gerne. HUN ER NOGET FOR SIG SELV. Hennes naturlige medleven i forholdet får en tro at man er det eneste mandfolk som hun giver sig hen til.

·         Efter en dejlig tur med frokostgæster kræsede mine tanker omkring nogt dejligt for at afslutte en perfekt dag og hvad andet kunne det være end at besøge den smukke og skønne kvinde Brunella.

Hun er så dejlig sød og kvindelig så intet kan måle sig med en oplevelse hos hende. Hun elsker som en drøm det virker som om hun bare vil nyde dig og hun giver dig lejlighed til at nyde henne.

Hendes åndedrær der bliver tungt når det gør hende godt og hendes medleven i det man godt kunne kalde elskovssenen er en fryd for begge. Hun er smuk og hendes barm som en pige der bare vil kæles for

v

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden kom jeg meget hos Brunella, som dog dengang hed noget andet. Dengang var hun ung og havde en helt exceptionel lækker krop med de skønneste store fyldige og perfekt siddende bryster. Jeg indrømmer at jeg den gang var meget flittig gæst!!

for er par år siden besøgte jeg hende igen, og det var lidt som at være sammen med gammel kæreste igen. Og jeg må sige, at hun holdt sig noget bedre end mig! Prisen var steget, ja, men oplevelsen var stadig unik. Heldigvis er hun her stadigvæk, og måske smutter jeg forbi igen en dag. Tak for reminderen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

For mange år siden kom jeg meget hos Brunella, som dog dengang hed noget andet. 

Det gør hun fortsat.

Hun har et antal let forskellige, men alligevel ensartede annoncer under (mindst) følgende navne/overskrifter:

Brunella

Brunelle

Dollisex

Eksotisk skønhed

Indian Dream

Indisk Perla

Lillebitte

Lillebitte Quinde

Lotus

Luksus elskerinde

Perla

Perle

Shila (måske udgået)

Fælles for annoncerne er, at billederne og aldersoplysningerne er falske. Og ingen af annoncerne fortæller nogetsomhelst om priserne, som er temmelig høje.

Hun er herboende brasilianer, men har til tider ført sig frem som inder.

Hun har gjort mange mænd glade igennem en lang karriere, nok efterhånden strækkende sig over 15-20 år, og har mange fans her på siden, som man fx kan læse ovenfor.

Der er dog, som man også kan læse ovenfor, begyndt at lyde kritiske røster, der rapporterer, at hun ikke længere har det nærvær og det flotte udseende, som hendes falske billeder lover og som kunne retfærdiggøre hendes høje priser.

Good Fun

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget jeg ikke forstår, men der er sikkert gode forklaringer. Venligst ikke misforstå mit indlæg, jeg forsøger ikke at drage nogen af brødrene eller deres indlæg i tvivl.

Falske billeder
Ja, det er vel en fornuftig ting at gøre hvis man bor i Danmark og ikke ønsker at naboer, venner og bekendte skal se ens smilende ansigt i en annonce. Eller pigen har måske børn, som det heller ikke ønskes skal opdage ens egentlige beskæftigelse. Generelt mener jeg at Brunellas billeder er retvisende uagtet de der er af hende nok har nogle år på bagen, men er iøvrigt enig i at nogle af billederne burde pilles af. De er helt tydeligt ikke af hende.

Priser
Høje priser er nævnt flere gange, det kan jeg ikke genkende. Brunellas priser ligger i niveau med andre herboende og eller danske piger. Jeg ringede til et af byens kendte bordeller mens Brunella var der en kort overgang. Der besøgte jeg hende ikke fordi jeg synes priserne generelt var for høje. De var klart højere end hvad jeg betaler når jeg besøger hende på hendes sted.

Kvalitet af besøg
Jeg har altid fået en behandling strækkende sig fra rigtig god til rent ud sagt helt fantastisk. Jeg har besøgt hende indenfor de seneste uger efter nogle måneders fravær, og fik som altid et velkomst smil som var jeg den længe ventede kæreste der kom hjem fra en længere rejse. Det lidenskabelige og varierede samvær levede helt op til smilet.

Jeg kan godt forstå at Brunella ikke kan leve op til de mange flotte anmeldelser der skaber høje forventninger, måske for høje, hos de der læser anmeldelserne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 4 timer siden:

Det gør hun fortsat.

Hun har et antal let forskellige, men alligevel ensartede annoncer under (mindst) følgende navne/overskrifter:

Brunella

Brunelle

Dollisex

Eksotisk skønhed

Indian Dream

Indisk Perla

Lillebitte

Lillebitte Quinde

Lotus

Luksus elskerinde

Perla

Perle

Shila (måske udgået)

Fælles for annoncerne er, at billederne og aldersoplysningerne er falske. Og ingen af annoncerne fortæller nogetsomhelst om priserne, som er temmelig høje.

Hun er herboende brasilianer, men har til tider ført sig frem som inder.

Hun har gjort mange mænd glade igennem en lang karriere, nok efterhånden strækkende sig over 15-20 år, og har mange fans her på siden, som man fx kan læse ovenfor.

Der er dog, som man også kan læse ovenfor, begyndt at lyde kritiske røster, der rapporterer, at hun ikke længere har det nærvær og det flotte udseende, som hendes falske billeder lover og som kunne retfærdiggøre hendes høje priser.

Good Fun

 

Lige præcis det faktum, med alle de næsten ens annoncer, har været årsagen til at jeg aldrig har besøgt hende, det var tydeligt gennemskueligt og jeg synes også at det faktum at det ofte er falske, eller gamle billeder, gør at lysten til at overveje et besøg forsvinder.
Jer som er fans af hende, nyd hende og lev med de dårlige anmeldelser, fordi de forsvinder tydeligvis ikke, tværtimod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 2 timer siden:

Der er meget jeg ikke forstår, men der er sikkert gode forklaringer. Venligst ikke misforstå mit indlæg, jeg forsøger ikke at drage nogen af brødrene eller deres indlæg i tvivl.

Falske billeder
Ja, det er vel en fornuftig ting at gøre hvis man bor i Danmark og ikke ønsker at naboer, venner og bekendte skal se ens smilende ansigt i en annonce. Eller pigen har måske børn, som det heller ikke ønskes skal opdage ens egentlige beskæftigelse. Generelt mener jeg at Brunellas billeder er retvisende uagtet de der er af hende nok har nogle år på bagen, men er iøvrigt enig i at nogle af billederne burde pilles af. De er helt tydeligt ikke af hende.

Priser
Høje priser er nævnt flere gange, det kan jeg ikke genkende. Brunellas priser ligger i niveau med andre herboende og eller danske piger. Jeg ringede til et af byens kendte bordeller mens Brunella var der en kort overgang. Der besøgte jeg hende ikke fordi jeg synes priserne generelt var for høje. De var klart højere end hvad jeg betaler når jeg besøger hende på hendes sted.

Kvalitet af besøg
Jeg har altid fået en behandling strækkende sig fra rigtig god til rent ud sagt helt fantastisk. Jeg har besøgt hende indenfor de seneste uger efter nogle måneders fravær, og fik som altid et velkomst smil som var jeg den længe ventede kæreste der kom hjem fra en længere rejse. Det lidenskabelige og varierede samvær levede helt op til smilet.

Jeg kan godt forstå at Brunella ikke kan leve op til de mange flotte anmeldelser der skaber høje forventninger, måske for høje, hos de der læser anmeldelserne

 

@Balshoi

Falske billeder

Ingen forlanger ansigtsbilleder. Men brugen af falske billeder kan ikke undskyldes. Det kan brugen af 15-20 år gamle billeder heller ikke. 

Og med en 8-10 forskellige, meget ensartede annoncer under forskellige navne fyldt med falske og seriøst forældede billeder er Brunella ude på et skråplan af vildledende markedsføring. Når hun bliver konfronteret med det, affejer hun det med en bemærkning om, at det er ligegyldigt.

Priser

Hendes priser er ikke oplyst i annoncerne. Hun tager 2.000 kr. i timen. Det er en høj pris. Og hendes kælder er jo ikke just lys, lækker og dyr i drift.

Kvalitet af besøg

Mange har haft gode oplevelser med Brunella i hendes lange karriere. Der er nogle, der i den seneste tid har anmeldt hende mere forbeholdent. Det kan være en forbigående ting. Det må tiden vise.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 7 timer siden:

Ingen forlanger ansigtsbilleder. Men brugen af falske billeder kan ikke undskyldes. Det kan brugen af 15-20 år gamle billeder heller ikke. 

Og med en 8-10 forskellige, meget ensartede annoncer under forskellige navne fyldt med falske og seriøst forældede billeder er Brunella ude på et skråplan af vildledende markedsføring. Når hun bliver konfronteret med det, affejer hun det med en bemærkning om, at det er ligegyldigt.

Jeg skal ikke forsøge mig med datering af fotos, men jeg husker dem nu ikke som 15-20 år gamle. Erkender at jeg også undrer mig over antallet af annoncer som jeg finder total unødvendigt. Vildledende markedsføring er nok en noget hård dom, og jeg er bestemt ikke enig, men finder de fleste af billederne retvisende, og tro mig - jeg har nærstuderet hendes attraktive krop ret mange gange

 

Good Fun skrev, for 7 timer siden:

Hendes priser er ikke oplyst i annoncerne. Hun tager 2.000 kr. i timen. Det er en høj pris. Og hendes kælder er jo ikke just lys, lækker og dyr i drift

Hvad sammenligner du med når du mener 2.000 pr time er en høj pris? Jeg sammenligner prisen med andre steder, danske bordeller, hvor prisen er højere og jeg ikke får en behandling der kommer blot i nærheden af den GFE oplevelse jeg søger. Hvad angår kælderen er jeg også uenig med dig, jeg kender ikke driftsomkostningen, men kan godt li' "kærligheds rummet" og synes der er pænt og ordentligt.

 

Good Fun skrev, for 7 timer siden:

Mange har haft gode oplevelser med Brunella i hendes lange karriere. Der er nogle, der i den seneste tid har anmeldt hende mere forbeholdent. Det kan være en forbigående ting. Det må tiden vise.

Du har helt sikkert ret i at mange har haft gode oplevelser med Brunella, jeg er selv et godt eksempel :o) , og det er jo derfor at jeg bliver ved med at vende tilbage til hende efter i perioder at besøge andre piger der er lige så dejlige, men af en eller anden årsag vender jeg hver gang tilbage til Brunella efter en periode. Hun giver mig noget jeg ikke får hos andre. At der kommer anmeldelser hvor kunderne ikke har haft samme gode oplevelser, er meget ærgerligt for dem, men jeg anser det som helt naturligt, det er nu engang sådan at ikke alle passer lige godt sammen. 

Jeg er også ude for oplevelser der ikke er synderlig gode eller direkte dårlige, men så tager jeg det som en ærgerlig oplevelse og undlader blot at besøge pigen igen. Der sikkert andre der oplever hende jeg fik en utilfredsstillende oplevelse hos som guds gave til mændene.

Jeg må snart få besøgt Brunella igen for en lækker GFE oplevelse

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Balshoi

Jeg anerkender, at du har en anden mening end mig, hvad angår Brunellas brug/misbrug af billeder og annoncernes retvisende/vildledende karakter, og hvad angår prisniveauet.

Good Fun

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...