Mastager 187 Skrevet 21. November, 2018 Er der nogen som har været hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/254483 og har nogle erfaringer derfra? Også evt hvor det er henne af i Ikast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Captain 84 Skrevet 21. November, 2018 Tør du ikke selv besøge Thaimassører, siden du altid efterlyser andre der har været der......? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 21. November, 2018 (edited) The Captain skrev, for 1 time siden: Tør du ikke selv besøge Thaimassører, siden du altid efterlyser andre der har været der......? Efterlyser jeg altid andre der har været et sted jeg ikke selv har været? Hmm okay? Jeg har nu vidst været de fleste steder, men nej, lige her har jeg ikke... Troede egentlig det var en af pointerne med denne side? Eller har jeg misforstået noget? Redigeret 21. November, 2018 af Mastager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 407 Skrevet 21. November, 2018 The Captain skrev, for 2 timer siden: Tør du ikke selv besøge Thaimassører, siden du altid efterlyser andre der har været der......? Det var da et højst besynderligt spørgsmål at komme med. Har du ikke noget hjælp at komme med, så lad dog være med at være så sarkastisk og nedladende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 21. November, 2018 Mastager skrev, for 3 timer siden: Også evt hvor det er henne af i Ikast? Nu, er Ikast ikke så stor - så det er lidt utidigt at spørge eller oplyse om her - men jeg er sikker på, den søde pige gerne vil informere dig nærmere, når du ringer for at lave en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 21. November, 2018 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Nu, er Ikast ikke så stor - så det er lidt utidigt at spørge eller oplyse om her - men jeg er sikker på, den søde pige gerne vil informere dig nærmere, når du ringer for at lave en aftale Ja tak. Problemet er, at jeg har ringet et par gange faktisk , men den bliver ikke taget.. Også skrevet sms.. Så ville egentlig bare høre om nogle havde været hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg