Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Tør du ikke selv besøge Thaimassører, siden du altid efterlyser andre der har været der......?

Skrevet
  • Author
The Captain skrev, for 1 time siden:

Tør du ikke selv besøge Thaimassører, siden du altid efterlyser andre der har været der......?

Efterlyser jeg altid andre der har været et sted jeg ikke selv har været? 

Hmm okay? Jeg har nu vidst været de fleste steder, men nej, lige her har jeg ikke... 

Troede egentlig det var en af pointerne med denne side? Eller har jeg misforstået noget? 

Redigeret af Mastager

Skrevet
The Captain skrev, for 2 timer siden:

Det var da et højst besynderligt spørgsmål at komme med. Har du ikke noget hjælp at komme med, så lad dog være med at være så sarkastisk og nedladende. 

Skrevet
Mastager skrev, for 3 timer siden:

Også evt hvor det er henne af i Ikast? 

Nu, er Ikast ikke så stor - så det er lidt utidigt at spørge eller oplyse om her - men jeg er sikker på, den søde pige gerne vil informere dig nærmere, når du ringer for at lave en aftale ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Nu, er Ikast ikke så stor - så det er lidt utidigt at spørge eller oplyse om her - men jeg er sikker på, den søde pige gerne vil informere dig nærmere, når du ringer for at lave en aftale ;-)

Ja tak. 

Problemet er, at jeg har ringet et par gange faktisk , men den bliver ikke taget.. Også skrevet sms.. 

Så ville egentlig bare høre om nogle havde været hos hende? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.