Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. November, 2018 Hej logebrødre Efter godt 14 dages forberedelse lykkedes det mig endelig at få besøgt Dia blue . Hun er meget svær at lave en aftale med da hun har flere andre projekter igang ,og derfor var glæden ret stor i mandags da jeg kørte mod Ølstykke. Da jeg ankom var det mørkt men fandt dog det rigtige hus nr. UDEN at vække alt for stor opmærksomhed Ringede på hun åbnede og gemte sig lidt bag døren ,,,da vores øjne mødtes blev jeg overrasket og glad. Hun er ikke nogen foto model,men bare en køn kvinde i sin bedste alder ,,jeg fik et varmt knus og kunne mærke at hun glædede sig til at " behandle" mig. For at bryde isen yderligere så lavede hun lige et par glas rødvin og vi gik ovenpå. Rummet var rigtig hyggeligt og blev opvarmet med en pejs som var blevet godt fyldt op ,,jo Dia havde virkelig gjort sig umage for at jeg skulle slappe af og føle mig velkommen. Vi tog tøjet af og satte os på en madres på gulvet og begyndte at små sludre og drikke vores vin ,,det var ret hyggeligt Hun er rigtig sød og helt nede på jorden Efter ca 10 min. Satte vi os helt tæt sammen og hun begyndte at komme varm olie på min mave og min pik og nosser,som virkelig blev æltet og kærtegnet under hele seancen ,,,det var vildt pirrende og den blev stiv efter 2 min. Engang imellem lagde jeg mig ned på ryggen og det var en vildt dejlig og smadder pirrende oplevelse bare at lukke øjenene og nyde de meget kyndige hænder som kunne sit håndværk til perfektion. I løbet af sceancen var jeg ved at komme flere gange ,,men da det så endelig var tid så svigtede lillemanden og blev slap ,, Det havde slet ikke noget som helst med Dia at gøre ,,havde bare for mange tanker kørende i hovedet om at jeg ville mere en "kun" en håndtrold med denne på mange måder skønne kvinde,, Virkelig frustrende ,,,ville jo på opfordring fra Dia sprøjte min sperm ud på hendes vildt smukke bryster,, Det tog Dia i stiv arm ,,,og da jeg nærmest havde opgivet at få udløsning så skete der noget ret lækkert ,,først legede hun analt med mig med sin finger ,,dernæst så tog hun noget bånd og viklede det godt rundt om mine nosser ,,det var både skide dejligt og gjorde lidt ondt samtidig,,jeg kom i en kæmpe udløsning ud over hendes bryster det var skide godt kunne næsten ikke magte ikke at få lov at sperme på de flotte kasser Vi havde aftalt 1 time + det løse Da jeg tog tøjet på opdagede jeg at der var gået 2 timer Nu havde jeg så en god times kørsel tilbage til Køge Fik afregnet med Dia og endnu et knus og kram og afsted ud i mørket igen Kunne ikke finde min parkerede bil var lidt omtumlet efter at komme ud i kulden fra det varme rum som jeg lige havde været i . Tak til Dia for denne dejlige og lidt specialle oplevelse. Kommer jeg igen ,,,jo måske men så skal det være med hendes veninde Belle Som Dia siger,,,, 4 hænder er lidt bedre end kun 2 God aften d' herrer Venligst // Hunter 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 288 Skrevet 21. November, 2018 Her kommer lige et link : https://60212881.webnode.com/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 21. November, 2018 Glæder mig allerede endnu mere har fået en aftale i hus hos hende næste fredag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dia Blue 8 Skrevet 22. November, 2018 Tak for de pæne ord Båndet var en nylonstrømpe - den har siddet i min hofteholder, men passede lidt bedre på dig ikke Kram 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. November, 2018 Jov tak søde Dia Blue Jeg var blevet lidt små frustreret ,så den var bare min redning ,,det var på mange måder en dejlig og pirrende oplevelse, med en fræk og lækker finale, Glæder mig til at komme i paradis sammen med din veninde Belle i dec. God aften knus Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 30. November, 2018 Så blev det endelig min tur til at blive "forført" af en skøn kvinde. Kan kun give Hunter ret men bliver gældelig overrasket når man træder inden for, ved ikke hvorfor men havde en forventning af at møde en lille buttet dame. Men der stod jo en sød fræk skøn lille nips i sin bedste alder ja kun "28 år - host host" man taler jo ikke om en kvindes alder. Blev ført op i hulen hvor der var tæt hygge lys og ild i pejsen hvor vi klæde os af, og fik lidt rart hygge massage så man kunne få varmen og få pulsen lidt ned, og så var det tid til det som jeg faktisk kom efter og må sige hun gøre sit arbejde til UG med slange eller hvad man nu siger, fantastik rart at få sin lille ven under kærlig behandling, plejer normalt næste at komme bare en pige tager den hånden, så frygten var stor for dette ville være oversået på 2 min, men ak nej hun kan sit kram. Men efter næste en time måtte jeg overgive mig, og fik besked om at jeg måtte lære at hold det tilbage.. Ud over den dejlige oplevelse, er hun en utrolig nem at snakke med, om både løst og fast. Så det var den perfekte start på weekend. Kommer jeg igen, "Hell Yes" må heller for udvidet min avisrute, så man kan spare lidt mønt samme. Hov glemt viste lige at sige inden jeg gik, fik jeg lige lov til at kæle hendes lille mis, hvem ellers kan prale af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dia Blue 8 Skrevet 1. December, 2018 Lige præcis dén mis staves med to s'er 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thorvald 59 Skrevet 1. December, 2018 Jeg har også besøgt denne dejlige kvinde - men det alt for laaaaang tid siden - tror jeg må på besøg igen og det er snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. December, 2018 Og mig som ellers er allergisk overfor. " misser" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg