Hop til indhold
Jlasian

Nogen der har prøvet Natasa?

Recommended Posts

Jeps , jeg smuttede derfra for en time siden. Synes ikke hun ligner billeder,  men lille petit krop, bryster er hjulpet med silicium , fin lille popo , små fine fusser , nybadet , og det er så det positive , valgte en time og det skulle jeg aldrig  have gjort  , fik det mest halvhjertede intetsigende Blow i mands minde. Er ligefrem og tydelig og tilbød jeg på hendes finger kunne vise hende og lære hvor dybt og entusiastisk men nej, det behøvede jeg ikke  , så sløjt med mund uden sut og meget hånd, ingen tunge leg til fusser eller popo , beklagelser og ærgerlig over tæthed og intimitet da hun red begge veje , ingen nydelse fra hendes side. Missionær og jeg nød sku hendes lille krop blive rå bollet og så på siden og betragte hende inden en ok doggystyle og hun i spejlet kunne se mig som en stor 195 høj  hanløve der tog for sig og vred de sidste dråber ud.  Jeg spurgte hvad nu hvis jeg havde valgt 1,5 time pga pris liderlighed og tænding på hendes lille størrelse ? Hvad så ?  Havde det så været det samme med berøringsangst , låse med kroppen på forskellige måde og vise versa ?  Så fik jeg en svada. På ungarsk bulgarsk ? Jeg ved det ikke ? Og så gik hun og slam med døren. Hold da fest. Har nu klædt mig halvvejs på og lægger en kvart mill. På sengen med 2. Tykke elastikker omkring for at se reaktionen når hun kommer tilbage , og kommer så med øjenkontakt og siger noget jeg ikke forstår og rækker mig kr.400 , og da de har skiftet hænder , får hun øje på det store onde vred på sengen , og bare den reaktion var sku. Det hele værd.  Men vil højst anbefale 30 min og holde den kørende max tid og nyde synet når hun får noget mandingo.

 

                                                              Venligst Nicey. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...