Hop til indhold
HirtshalsFyr

Anni Aalborg, tidligere Århus

Recommended Posts

Var forbi https://annoncelight.dk/showad/245351 den anden dag til en omgang massage som endte med ekstra os.

Havde set hendes billeder før men kunne ikke huske helt hvorfra, men fik bekræftet af hende hun havde været i Århus i et par år, så det har sikkert været derfra jeg kunne huske billederne.

Men fik booket en time massage og ankom til stedet og skulle så ringe for og få nummeret på blokken, det er en sidevej til hobrovej ca 1km fra sygehuset, men jeg blev budt velkommen med et kram, og blev guidet ind i stuen som man nok kunne se på at hun lige var startet det nye sted her, var faktisk ikke meget andet end end madrassen og en lille reol med de fornødne hjælpemidler, men en god lang hård massage fik jeg i 50mins tid, også kom hun jo med et tilbud om vi ikke skulle afslutte med vi havde sex, hvilket jeg ikke kunne afslå næsten da jeg virkelig syntes hun er en flot thai dame, endte med og køre derfra efter 1,5 time og et par udløsninger fattigere.

Hun fortalte os der kommer en pige mere til i næste uge, navnet fik jeg dog aldrig helt fat på.

Hun er stærk selvom hun er lille, det fik jeg bekræftet da jeg bare sagde jeg skulle have hård massage, og det gjorde til tider lidt avs.

Der er fin chance for jeg skal forbi igen en dags tid da det var en okay oplevelse.

Prisen var 400kr for massagen, så må i selv forhøre om ekstra, det er jo forskelligt hvad og hvor længe vi får div ting, så derfor kan prisen jo os variere for os :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 52 minutter siden:

Der har tidligere været skrevet positivt om en Anni(e) hos Siam Massage i Århus- er det den samme pige ?

Billeder er ikke Annie fra Siam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødt hende i Aarhus, hendes billeder har været brugt i Vejle, Skave samt et sted omkring Nibe kan jeg huske   sf og med masser af forskelligt frækt tøj.

Hun er dejlig, og hende på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle brødre. Brug jeres surt opsparede knaldepenge et andet sted.

Jeg har haft "fornøjelsen" af at besøge Anni. Hendes annonce i Annoncelight vil jeg betegne som lidt af en tilsnigelse/falsk reklame.

Hun skriver 29 år, men oplyste selv, at hun er 34. Hun reklamerer også med kæresteoplevelse, men jeg har aldrig oplevet en kæreste, der IKKE kysser og IKKE giver BJ uden condom. Annie kysser IKKE og giver IKKE BJ. Selve knepperiet var heller ikke den store oplevelse, da hun efter at have modtaget den halve længe, kraftige holdt imod begge mine overarme med sine hænder for ikke at jeg kunne kneppe rigtigt igennem.

Én ting var dog ok - nemlig selve oliemassagen, men også her lidt i strid med kæresteoplevelsen, da hun kun et par gange tilfældigt ramte mod min pik.:sad:

Hun har allerede en veninde i værelset ved siden af, men hun var optaget, da jeg besøgte hende.

Hendes prisforlangende startede med 1500, men gik med til 1200. Nu sparer jeg så flere besøg hos hende. Hun er ellers lille bitte og petit og vejer omkring 43 kg.

Jeg oplyser ikke yderligere om hendes lejlighed, da det er privat/diskret.

Hilsen Aalborg

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte denne kvinde i Fredags, det var et rigtig godt besøg, var der i en time og 10 minutter, en god massage, uden alt for meget olie. Og når man får vent rundt nej et lækker syn, hun er lækker slank med gode bryster, god service ved fuld pakke. Eneste minus er at hun ikke er 29, jeg vil nok sige plus 10 er nok mere passene, men det er min vurdering, men jeg fik en god service så jeg kommer helt klart igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Thormod66 skrev, for 5 minutter siden:

Mener at kan huske hun har været på Silkeborgvej i Århus

Hej Thormod66.

Ja. Det har hun i en kort periode for enden af en sidevej.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...