Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende ppå Hvidovrevej, det var rimeligt. Besøgte hende også på Dantes Plads, der var hun berøringsresistent.

Skrevet
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Besøgte hende også på Dantes Plads, der var hun berøringsresistent.

rengøringsassistent? 

Skrevet
tvr skrev, for 3 minutter siden:

rengøringsassistent? 

Jeg burde måske have sat en bindestreg, da lixtallet tilsyneladende er ret højt: Berørings-resistent :)

Skrevet

Hun ser godt ud  men massage kan hun ikke.   Tror fp er mere hendes force. 

Skrevet
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg burde måske have sat en bindestreg, da lixtallet tilsyneladende er ret højt: Berørings-resistent :)

Hehe, ja det burde du jo nok..... men du kunne jo ikke vide, jeg læser så dårligt. Hvad mener du med berørings-assistent? 

Skrevet
tvr skrev, for 1 minut siden:

Hehe, ja det burde du jo nok..... men du kunne jo ikke vide, jeg læser så dårligt. Hvad mener du med berørings-assistent? 

Så er vi nok ovre i den mere klassiske glædespige-funktion (pyha, her huskede jeg bindestregen) :D

Skrevet
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Så er vi nok ovre i den mere klassiske glædespige-funktion (pyha, her huskede jeg bindestregen) :D

hahahaha, ja det er vi vel. Men hvad mener du så med berørings-resistent? Med binde-streg

Skrevet
tvr skrev, for 51 minutter siden:

hahahaha, ja det er vi vel. Men hvad mener du så med berørings-resistent? Med binde-streg

Da jeg besøgte hende på Hvidovrevej for nogle år siden var det B2B plus fuld pakke. På Dantes Plads ville hun kun give massage og var slet ikke indstillet på hele pakken.

Skrevet
  • Author

Fint, at hun kan rengøre bagefter......Men som jeg forstår det, er der tale om en smuk pige, som ikke mener hun behøver at bidrage med andet end udseende..? 

Skrevet

Der skulle være lidt læsestof her. Også gået under navnet Jip.

• 1 month later...
Skrevet

I sidste uge hørte jeg, at hun snart kunne gå på pension. En skam. Gud velsigne hende, hendes mildhed, hendes bløde hud, perfekt røv og hendes søde krop. En af mine absolutte favoritter. Hun fik mig altid til at komme meget stærkt. Ikke sikker på hvem der er i stand til at erstatte hende.

• 2 months later...
Skrevet
rockett skrev, den 16/1/2019 at 23:53:

I sidste uge hørte jeg, at hun snart kunne gå på pension. En skam. Gud velsigne hende, hendes mildhed, hendes bløde hud, perfekt røv og hendes søde krop. En af mine absolutte favoritter. Hun fik mig altid til at komme meget stærkt. Ikke sikker på hvem der er i stand til at erstatte hende.

Noooo! Læser først det her nu, er det sandt!?!? Er du sikker på hun er stoppet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.