Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende ppå Hvidovrevej, det var rimeligt. Besøgte hende også på Dantes Plads, der var hun berøringsresistent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Besøgte hende også på Dantes Plads, der var hun berøringsresistent.

rengøringsassistent? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

rengøringsassistent? 

Jeg burde måske have sat en bindestreg, da lixtallet tilsyneladende er ret højt: Berørings-resistent :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Hun ser godt ud  men massage kan hun ikke.   Tror fp er mere hendes force. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg burde måske have sat en bindestreg, da lixtallet tilsyneladende er ret højt: Berørings-resistent :)

Hehe, ja det burde du jo nok..... men du kunne jo ikke vide, jeg læser så dårligt. Hvad mener du med berørings-assistent? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Hehe, ja det burde du jo nok..... men du kunne jo ikke vide, jeg læser så dårligt. Hvad mener du med berørings-assistent? 

Så er vi nok ovre i den mere klassiske glædespige-funktion (pyha, her huskede jeg bindestregen) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Så er vi nok ovre i den mere klassiske glædespige-funktion (pyha, her huskede jeg bindestregen) :D

hahahaha, ja det er vi vel. Men hvad mener du så med berørings-resistent? Med binde-streg

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 51 minutter siden:

hahahaha, ja det er vi vel. Men hvad mener du så med berørings-resistent? Med binde-streg

Da jeg besøgte hende på Hvidovrevej for nogle år siden var det B2B plus fuld pakke. På Dantes Plads ville hun kun give massage og var slet ikke indstillet på hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint, at hun kan rengøre bagefter......Men som jeg forstår det, er der tale om en smuk pige, som ikke mener hun behøver at bidrage med andet end udseende..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sidste uge hørte jeg, at hun snart kunne gå på pension. En skam. Gud velsigne hende, hendes mildhed, hendes bløde hud, perfekt røv og hendes søde krop. En af mine absolutte favoritter. Hun fik mig altid til at komme meget stærkt. Ikke sikker på hvem der er i stand til at erstatte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, den 16/1/2019 at 23:53:

I sidste uge hørte jeg, at hun snart kunne gå på pension. En skam. Gud velsigne hende, hendes mildhed, hendes bløde hud, perfekt røv og hendes søde krop. En af mine absolutte favoritter. Hun fik mig altid til at komme meget stærkt. Ikke sikker på hvem der er i stand til at erstatte hende.

Noooo! Læser først det her nu, er det sandt!?!? Er du sikker på hun er stoppet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...