Hop til indhold
Gorm

Christina på Club Erotica

Recommended Posts

Jeg har besøgt Christina på Club Erotica.

http://www.cluberotica.dk/pigerne/christina

Christina er en fin, lille pige med langt, lyst hår og en slank og lækker krop - alder og billeder passer fint. Jeg vil tro, hun er i starten af tyverne, måske 23 eller 24.

Jeg kan kun sige rosende ord om Christina.

Hun er smuk, imødekommende og meget, meget dejlig at lave det frække sammen med. Hendes lille, roterende røv kan få én i den syvende himmel på rekordtid. :P

Sin unge alder til trods er hun en eminent dygtig glædespige - pas på hende derude! Hvis alle piger i branchen var som Christina, ville der ikke være så mange negative indlæg, som der ofte er på den her slags sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg ikke - jeg prøvede ikke missionæren med hende. Hun startede med at ride mig, og så afsluttede jeg med doggy. Den roterende røv er for lækker til ikke at kigge på imens... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har besøgt Christina en del gange, noget hun virkelig elsker er at blive "kvalt" mens man knepper hende, til hun nærmest gisper efter vejret. Udover det stønner hun virkelig lækkert og frækt specielt når man slikker hende i røven :) når hun bliver rigtig tændt kan hun godt finde på og kysse med tunge osv.. Hun er ret stram men elsker hård sex :) og som bonus er hun til slag i røven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Christina en del gange, noget hun virkelig elsker er at blive "kvalt" mens man knepper hende, til hun nærmest gisper efter vejret. Udover det stønner hun virkelig lækkert og frækt specielt når man slikker hende i røven :) når hun bliver rigtig tændt kan hun godt finde på og kysse med tunge osv.. Hun er ret stram men elsker hård sex :) og som bonus er hun til slag i røven

hende dér "kva" er underholdende i sit forsøg på at obstruere dette forum.

Lidt spild at tid, men også meget underholdende.

Lidt ligesom mit lille barnebarn, der siger "morfar, se mig, se mig, se nuuuuuuuu".

jeg ved ikke lige hvad hun får ud af det andet end at synes det er sjovt at udsætte andre for fare.

men nogle piger tænder jo på at få negativ opmærksomhed og er misundelig når andre får positiv opmærksomhed. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...