Gabel 306 Skrevet 21. November, 2018 Har i set.... Her kan man få lov til at “komme” 10 gange, så nummer 11 gratis. https://annoncelight.dk/showad/232695 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 21. November, 2018 Jeg var der for et par uger siden. Vi blev enige om 30 min og hj. Da jeg havde fået ca 5 min på ryggen skulle jeg vende om. Jeg spurte hvorfor jeg skulle vende så hurtigt.Det fik jeg ikke noget svar på ,så jeg tog tøj på og gik igen. Det galt bare om at få må ud igen så hurtigt som muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. November, 2018 cumonthai skrev, for 3 minutter siden: Jeg var der for et par uger siden. Vi blev enige om 30 min og hj. Da jeg havde fået ca 5 min på ryggen skulle jeg vende om. Jeg spurte hvorfor jeg skulle vende så hurtigt.Det fik jeg ikke noget svar på ,så jeg tog tøj på og gik igen. Det galt bare om at få må ud igen så hurtigt som muligt. Måske kan hun give meget langssomme og dybe HJs ?? 20 minutter for et HJ er da lidt knap tid, hvis det skal være godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 21. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: Måske kan hun give meget langssomme og dybe HJs ?? 20 minutter for et HJ er da lidt knap tid, hvis det skal være godt. Dybe HJ’s? hva’ er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. November, 2018 Jolly Roger skrev, for 49 minutter siden: Dybe HJ’s? hva’ er det? Hvis du ikke ve det, er det fordi du ikke har fået det. Dybe=empati Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 21. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Hvis du ikke ve det, er det fordi du ikke har fået det. Dybe=empati Empatiske HJ’s? Det bliver værre og værre jo, jeg har fået gode og dårlige.,, næh, de har alle været gode, men empatiske? Det ved jeg nu ikke. Hvis det er den samme som flyttede fra Prins Christiansgade for år tilbage tvivler jeg nu på empatien. Hun er sød og sjov, men jeg husker hende nu mest som leveringsdygtig i unge thaipiger, fik min debut der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg