Hop til indhold

Tina i Vejle er hun god ?

Featured Replies

Skrevet

Hun er super dejlig. Hvis du taler tysk og er en rigtig gentleman bliver hun rigtig glad. Jeg købte 30min gfe og var ude efter 45min. 

Skrevet

Det er hende på billederne og fik ikke blowjob... Byttede til noget andet. 

Skrevet
henrik_klausen skrev, den 21/11/2018 at 15:10:

ligner hun hende på billedet, og hvordan er hendes blowjob 

Hvad så Henrik? Fik du hende besøgt eller skete der ikke noget, ligesom med de mange mange andre piger, at du stiller spørgsmål omkring? 

Lad os få din anmeldelse.

Mine input. Tina er hende på billederne. Lidt år gamle.

Hun har rigtigt gode kasser. Og er rigtigt sød. Og som Messi skriver, er du en velklædt gentleman og taler tysk, så stråler hun. 

Redigeret af Gæst

Skrevet
Lars Boca skrev, for 3 timer siden:

Hvad så Henrik? Fik du hende besøgt eller skete der ikke noget, ligesom med de mange mange andre piger, at du stiller spørgsmål omkring? 

Lad os få din anmeldelse.

Mine input. Tina er hende på billederne. Lidt år gamle.

Hun har rigtigt gode kasser. Og er rigtigt sød. Og som Messi skriver, er du en velklædt gentleman og taler tysk, så stråler hun. 

Det lyder godt. Hvorfor har jeg aldrig lagt mærke til hende før? Hun ser megasexet ud. Hvor store vil i skyde hendes bryster til at være? Håber hun bliver i byen længe nok til at jeg kan nå forbi :P

Skrevet
Gengangeren skrev, for 3 timer siden:

Det lyder godt. Hvorfor har jeg aldrig lagt mærke til hende før? Hun ser megasexet ud. Hvor store vil i skyde hendes bryster til at være? Håber hun bliver i byen længe nok til at jeg kan nå forbi :P

Med den “normale” skiftefrekvens kan jeg forestille mig, at hun smutter i dag. Men ved det ikke. 

Skrevet

.

Redigeret af Gengangeren

Skrevet
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

Med den “normale” skiftefrekvens kan jeg forestille mig, at hun smutter i dag. Men ved det ikke. 

Er der nogen der ved hvor hun er fra? Hun kunne godt se lidt baltisk ud.

•  
Skrevet
Gengangeren skrev, for 25 minutter siden:

Er der nogen der ved hvor hun er fra? Hun kunne godt se lidt baltisk ud.

•  
  •  

Polen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.