Hop til indhold

Recommended Posts

En stjerne kaldt “yara”
Har nu haft den store glæde og møde Yara op til flere gange, på den korte tid hun har været her inde. Hun er en meget smuk og behalig kvinde og være sammen med. Altid i godt humør, og vild sexet lige fra man træder ind af døren til man går igen. Yara er dejlig nem og snakke med og helt nede på jorden.
Jeg hade nogen/mange sommerfugle i maven inden vores første møde. Dem fik hun ret hurtig til at forsvinde, eller nok mere suget ud af mig.......... 
Og det med at suge/sutte kan hun til et 12 tal. Der gik ikke mange minutter efter jeg var kommet ud af badet før jeg lå på sengen med hende mellem mine ben og hun gik igang med det dejligste blow jeg længe har fået, med intens øjenkontakt hele tiden. Måtte stoppe hende efter nogle minutter ellers hade det været hurtig overe. Så var det min tur til at slikke, og wow det var noget der tændte hende. Godt der lå en pude i sengen ellers var der vist ingen der hade kunne undgå og høre at hun kom et par gange. Efter en lille pause hvor vi lå og nussede og snakkede, gik vi på opdagelse på hinanden igen. Resten af agten lader jeg blive mellem Yara og mig, men vil sige det var en vildt dejlig og intens gang sex vi sluttede af med. Og det med at sex bliver bedrer og bedrer for hver gang man ses, kan jeg 100 % skrive under på. Vi har mødtes nogen gange nu, og kan kun sige at for hver gang vi ses bliver det kun frækkere og frækkere. Glæder mig allerede til vores næste møde.
Er ingen ørn til at sætte et link ind, men søg på Yara her inde og i vil finde hende.
Pas godt på hende, det fortjener hun.

Tjalfe

Del dette indlæg


Link til indlæg

:wub: Det her gør jo bare at man bliver ekstra varm efter en. Tak for de dejlige ord Tjalfe :* Mænd som dig skal opleve og fortjener også den dejlige forkælelse. Jeg glæder mig selv til næste gang kan du tro! <3 B) Det er altid en fornøjelse :* 

Yara<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...