Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige oplyse de herrer om, at polske Matylda er tilbage nu i en lejlighed i Valby, hvor bl.a (næsten) lige så dejlige polske Kate lige har huseret. Matylda kommer fra en lejlighed på Islands Brygge, hvor jeg besøgte hende sidst hun var i DK. 

Matylda er min gudinde nummer et. Jeg har ikke de poetiske evner som @cobham har, men jeg skal alligevel forsøge mig med en beskrivelse. Matylda har en ungpigekrop, der siger spar 2 til alt. Hendes bryster er uovertrufne. Hun skriver selv, at det er implantat, men de står lodret. Hendes krop er perfekt. Ikke for høj - ikke for slank. Hendes ansigt er smukt som den første forårsdag. Hendes læber er som at se på Angelina Jolie. Hendes sex er fuldstændig mageløst. Hun har en kæmpe GFE faktor.  Eneste problem er, at man hele tiden kæmper for ikke at komme for tidligt. Og så er hun sød og nem at tale med ovenikøbet. 

Undrer mig iøvrigt, hvorfor Matylda ikke er nævnt i tråden om oktoberfesten og alle de gudinder, der beærede København med deres besøg. 

Brødre giv mig lige et råd. Skal jeg ofre mine julegaver til mig selv på Sweet Matylda eller spendere mine opsparede lommepenge på Sweet Mia. Begge er uovertrufne og stærkt vanedannende, men Matylda har bare den ungpigefaktor, som os lidt ældre herrer bare drømmer om. 

Eller også må jeg bare vælge dem begge og undvære juleanden;) Flæskesteg er nu heller ikke at foragte.

Men jeg må også lige lægge lidt til side til at besøge smukke Angelina i BF i Valby. 

Puha - der røg mandelgaven:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Bare til oplysning:

Nu er gudinden her igen:

Matylda

Og endda til nedsat pris:) Men uden mega. 

Igen sammen med hendes (sikkert) lige så søde veninde: 

Katrynaa

som stadig udfører Mega Fransk. 

Har en aftale med hende:D på torsdag. 

Glæder mig, har sommerfugle i maven<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Tyrkeren82 skrev, 1 time siden:

Har en aftale med hende:D på torsdag. 

Glæder mig, har sommerfugle i maven<3

God fornøjelse :lol: håber du aftalte 1 time eller mere, for din egen skyld! For man kan ikke få nok af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 4 minutter siden:

God fornøjelse :lol: håber du aftalte 1 time eller mere, for din egen skyld! For man kan ikke få nok af hende.

Ja 1 time selvfølgelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 6 timer siden:

Bare til oplysning:

Nu er gudinden her igen:

Matylda

Og endda til nedsat pris:) Men uden mega. 

Igen sammen med hendes (sikkert) lige så søde veninde: 

Katrynaa

som stadig udfører Mega Fransk. 

Ærgerligt at Matylda har droppet megafransk.

Er det nyt at Katrynaa har begrænset slug...? :-(

"AND SWALLOWING ( once per meeting)" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...