Hop til indhold
hende her

kom ud af busken piger

Recommended Posts

Jo jo jeg kan ingen garantier give da det er en ny bruger, men jeg formoder at det er den samme sexglade kvinde jeg har besøgt der tidligere har benyttet dette nick, men hun burde nu selv komme frem og tale sin sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøvemand-

Har du læst på SIO´s hjemmeside?

Har du sat dig bare en lille bitte smule ind i hvilke rettigheder vi piger har.

Eller nærmere IKKE har ?

Du skulle prøve bare een eneste gang at sidde på et Knalderi i G-strengs trusser og opleve et Kontrol besøg fra Told og Skat hvor de stiller 5 mand op plus 4-5 betjente...Så ville du sq nok heller ikke føle dig så fuld af rettigheder.

Joooo du kan sagtens være klar over at du har dem...men det vil hverken Told og Skat og Politiet skide højt og flot på.

Det bliver gennemført som en Razzia.

Og vi piger kan IKKE være i en a-kasse...tro mig jeg har prøvet.

Trine Tease

Som iøvrigt mener at der mangler en "syntes godt om" knap :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, nej jeg har ikke lige læst der inde...

samt har jeg ikke sat på et knalderi-- som du siger--- og bleven undersøgt at skat...

men til deres forsvare, ser vi mange som ikke betaler det de skal, samt modtager ydelser fra staten...

men Madame Helena(ved ikke om det rigtigt) har lavet et indlæg på VL en gang, så vidt jeg husker, hvor hun forklarende hvordan hun gjorde... og hvordan man kunne betale skat osv.

det en del år siden, så jeg kan ikke huske indlæg i sin helhed..

men jeg vil stadigvæk sige at man ikke mister rettigheder.... du har alle de rettigheder vi andre har...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

men jeg vil stadigvæk sige at man ikke mister rettigheder.... du har alle de rettigheder vi andre har...

Prøvemand... (Rusker dig lige...hårdt)

Vi har retten til at betale moms og skat. (Halleluja, for der kan vi godt bruges, ik!)

Men det er så osse det. Vi har ikke de samme rettigheder som alle andre selvstændige erhvervsdrivende i DK, selvom vores skattekroner er lige så gode som alle andres. Og vi bliver bestemt ikke behandlet på samme måde!

Og når du spørger mig, hvad det er, som gør ondt i øjnene, så er det når personer som dig plaprer derud af om ting, de dybest set ikke ved en kæft om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

helt præcis hvad for rettigheder er du ikke har, som jeg har??

men madame Helene, tror jeg fik den rigtigt nu, har fortalt om informeret om hvad hun har gjort...

kan ikke huske indlæg i sin helhed...

men måske skat er hård ved deres kontrol er at så mange "glemmer" skat osv...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej det er SIO ønsker... en forening som ønsker at fremme sin sag--

det kan jeg godt læse...

måske det er det som hun er imod, hende som lagde indlæg... nogle af de ideer/ønsker SIO har...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...